היא היתה חזקה מהחורף
היא היתה חזקה מסופה
לצמוח מכלום שהיה לה
זה סוד הכח שלה
את ליבה היא שמרה בכספת
את גופה היא שמרה לעצמה
היא רואה או אולי מתעלמת
ממה שקורה בגללה
מתוך עולמות שבורים
היא צומחת
לילות שלמים
היא רוקמת
כל מה שיקרה לה
ופתאום יום אחד הוא הגיע
כמו אל שעלה מן הים
את כל כוחותיה נתנה לו
ליבה התעורר מאי שם
אבל אהובה כמו המים
נגע בחופים וחזר
עכשיו אהבה היא יודעת
כאב שאינו נגמר
מתוך עולמות שבורים
היא צומחת
לילות שלמים
היא רוקמת
כל מה שיקרה לה
מצב רוח מציק שכזה.. מקווה שיעבור =\
ואיי איזה מיליםםםםם , יפה ביותררר !!!!
תודה שהעלת מאמי
עדי מאמי שלי,
הלוואי והמצב רוח הזה יעלם לך,
ותיהי יותר מאושרת
הלוואי והחיוך שלך יחזור לחייך
ולא תיהי יותר עצובה
את חייבת להמשיך הלאה
לא לתת למשברים
להרוס אותך
את חייבת למשוך את עצמך מהבועה שאת תקועה בה
בעבר שקשה לך להשלים
את חייבת להבין
שאין דרך אחורה
פשוט את צריכה להמשיך ישר
בלי לוותר
לא ליפול
אלא ההפך
להרים את עצמך למעלה
ולהגיד : "הצלחתי"
את תראי הכול יסתדר מאמי,הכול יעבור
רק את חייבת לחייך ולהבין
שהכול תקופה
ובסוף יהיה לך טוב!
אוהבת אותך ואם משהו אני באייסי
מוואה 3>
ואיי איזה שיר...
ממש מילים שאני מתחברת אלייהן...
מאמוש יהיה טוב...
תראה מה רשמתי בחתימה שלי
יש דבריפ מבאסים בחיים אבל צריך לחפש משהו טוב ולהתעסק להתרכז רק בו..לשכוח מהכל..
תחפשי משהו שכן טוב לך בחיים בטוח יש דבר כזה ותתעלמי מהשאר שלא נעימים לך.
אוף איזה שיר
שמעציב אותי ]=
איי ....המילים 😢 😢
בובהה את חזקה
אסור לך להישבר
את חייבת לצאת מזה מאמי
יהיה פסדר מאמיי
אוהבת אותך
QUOTE (רגייי @ 09/08/2007) עדי מאמי שלי,
הלוואי והמצב רוח הזה יעלם לך,
ותיהי יותר מאושרת
הלוואי והחיוך שלך יחזור לחייך
ולא תיהי יותר עצובה
את חייבת להמשיך הלאה
לא לתת למשברים
להרוס אותך
את חייבת למשוך את עצמך מהבועה שאת תקועה בה
בעבר שקשה לך להשלים
את חייבת להבין
שאין דרך אחורה
פשוט את צריכה להמשיך ישר
בלי לוותר
לא ליפול
אלא ההפך
להרים את עצמך למעלה
ולהגיד : "הצלחתי"
את תראי הכול יסתדר מאמי,הכול יעבור
רק את חייבת לחייך ולהבין
שהכול תקופה
ובסוף יהיה לך טוב!
אוהבת אותך ואם משהו אני באייסי
מוואה 3>
מצטרפת ואוהבת אותך מאוד מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*