למישהי יש את הפלאפון הזה?
מרוצים ממנו ? :S
איך הוא ?
איך הווליום?
והאיכות של התמונות ? .. מישהי יכולה להעלות תמונה שהיא צילמה בו?:S ..
בבקשה זה ממש חשוב לי .
יש בו בלוטוס????????? [העברת שירים]
אין לי מאמי , אבל אם את כבר קונה פלא חדששש תקני K1 , , תחפשי באתר של פאלפון אור לפרסם אתרים פה
הוא מעולהההההההההה יש אותו יש לו כרטיס זכרון , איכות שמיעה מעולה וגם מצלמהה
הוא דומה לנוקיה 6288/6280
לא מכירה תפון הזה אבל אני ממליצה לך על הפונים 6288/6280
שמעתי מאחרים שהוא לא משהו
יש בו כמה דפקטים..:\
לא יודעת בדיוק מה
וKI ממש לא טוב
שמיעה חרא , חלש
מצלמה עוד יותר חרא ! מעותת רצח !
יש לי V3C שלהם ..
מעפן רצח הוא התקלקל לי ואין לי איתו חצי שנה !
גם של אחותי התקלקל ושל אחי. . יש לנו אותו הדבר
לא משהו בכלל
יש לידיד טוב שלי
על הפנים
מה רע בו אבל ? ^ כאילו , תסבירו
הוא סתם מעפן
המקשים על הפנים הם לא תמיד נלחצים והם לא נוחים
הוא בא עם טיפה מגה בייט
ואם את רוצה עוד את צריכה להוסיף כסף
איכות לא משו
קיצר עמה לפי דעתי
אוקיי מאמי תודה
עוד מישהו?
יש לאמא שלי ת'פ"ל הזה סה"כ שבוע והיא כבר רוצה להחליף..
לא מרוצה ממנו בגרוש
שמעי שיר זה מכשיר של LG ,
אל תצפי להרבה .
אני לא מכירה ת'מכשיר הזה ספציפית
אבל אני יודעת מה החברה הזאת שווה
QUOTE (oshritsa @ 09/08/2007) הוא דומה לנוקיה 6288/6280
לא מכירה תפון הזה אבל אני ממליצה לך על הפונים 6288/6280
😉
QUOTE (Asaf_my_life @ 09/08/2007) לא משהו בכלל
יש לידיד טוב שלי
על הפנים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*