אין הוא אחד הסטלניםםם ובחיים לא ישתנה!
באמצע הרחוב הוריד ת'חולצה שלו והתחיל לצעוק שם..!!!!
חחחחחח מטורףףףףףףף
כולם הסתבבו והסתכלו עליו כמו על משוגע אבל מה?!
זה לא הזיז לו!
הרחוב היה מוצף באנשיםםםם!!!
וכן בטח יום כייף על חשבונו חחחח
מה הוא כבר קנה לי.. ארטיק ב-2 ש"ח!
ולעצמו? לא קנה
גמר לי ת'ארטיק!
חחחחחחחחחחח
איזה קרועעעע
העיקר היה כיףףף😛
אוהבת מלאאאא
ת' בובה שליי 😊
הוא באמת קרוע!
אחד הסטלניםםם
גמני אוהבת'ךך מלאאא!
השמן הזה נירדם אצלי במיטה!
ישן עכשיו 😊!
בידיד הכי בעולם, אחי הגדול אבל לא ביולוגי, אקס ושותף לשעבר שלי 😊
איזה סטלן X_x
אבל העיקר כיף חיחיחיחי והעיקר קנה לך ארטיק אז מה עם אכל לך את כולו 😛 השקיע
חחחח בהחלט השקיע 😊
גמר לי אותו
אבל העיקר שיהיה לי בריא =)
הכי חשוב!
ת' בובי 😊
חחחחחחח
"יום כייף"
העיקר הוא גרם לך אושר
העיקר הוציא לך חיוך!..
מה רע?
אוהבת אותך אהובתי!
ת' חיימשלי 😊
אין רע, כפרה עליו שרק יהיה לי בריא בלי עין הרע 5555! 😁
גמני אוהבת'ך אהובתי!
חח חמודה
איזה יום שמיייח לי היום
איזה יום!!!!
חחח
חחחחחחחחחחח
איזה חמודד ומצחיקקקק
שמחה שנהנת הים מאמיי
אוהבת אותך
QUOTE (koka15 @ 10/08/2007) חחחחחחחחחחח
איזה חמודד ומצחיקקקק
שמחה שנהנת הים מאמיי
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*