אני נוסעת ביום שבת
עוד יומיים
מישהו יהיה?
לא אני
אני נוסעת עוד שבועיים
לא..:|
אבל תהני מאמי שלי(=
תעשי כייף!
ושמרי על עצמך
תודהה
רגיי
מבטיחה לשמור על עצמי😛
ולהנותת הכי חשוב
חחח
אוהבת מלאא
אני נוסעת בשלישי. תהני מאמי. 😊
מממממ לא נראה לי אולי אבל איך שלא יהיה קפצי לבקר על הדרך 😁
לא מאמיי..
זה בסוף העולם :|
תהני בובההה😊
אני לא אבל תהני מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה בנותת😊
מירב נקפוץ לבקר אותךךך😊
רק אפה את גרה?
ואם את מגיעה לשם
אז תודיעי לי😛
היייתי כבר ( :
היה אדיייייייייייייייייר !#
תהני בובה
לא אבל , תהני מאמוווש שלי