טוב כמו שכבר ענו לך כאן , אני מסכימה זה נראה לי ממש מיותר (שלא לומר - ילדותי) לקנות כל חודש
מתנות ולחגוג את זה..
אתם יכולים בכל חודש אם כל כך חשוב לכם לציין את היום אז לשלוח SMS מתוק אחד לשניה..
או סתם לצאת לאיזו מסעדה..משו בקטנה
בכל אופן נראה לי ממש מיותר..תשמרו רעיונות וחשק לחגוג תאריכים חשובים יותר :]





