חזרתי אחרי 4 ימים שהייתי בדרום .
חזרתי מהארבע ימים האלה שאני
בשוק אני בהלם אני המומה .
איך יכולתי להתלבט ?
איך רציתי לבחור אחרת ?
איך הוא יכל להתנהג ככה ?
לדעת [שאולי] היום הייתי יכולה להיות עם כלום .
בגללו .
כמה ביישן יכול להיות בן אדם ? כממממממממממממממממה ? ראבק .
בגללו רבנו [כנראה ], לא נורא זה מאחורי השלמנו .
בסך הכל ..
היה ממש מצחייייייייייייייק
בחיים שלי לא צחקתי כל כך הרבה חחחחח
"כי בחיים הכל עובר מטעויות למד והשתפר.." 😊
עדיין אני בשוק .
אז מה הוא הולך לי ?
זה נגמר ? \:
ואיי איך עבר שבוע מהר :]
אני שמחה שנהנת בובה
שמחה שהשלמתם והכל הסתדר קצת
איפה היית..?
ולא נורא מאמי העיקר שהיה כיף בסוף😊
שני , הוא פאסה כבר .
שייך לעבר ,
ולא לעתיד החדש והיפה 😊
כפרה עלייך , אוהבת אותך הכי ...
ברוש - עבר ממש מהר חחח
אוהבת אותך מאמי מלא (:
עדידי - כן היה כיף ..
אבל היה הררררררררבה יותר כיף אם כל זה לא היה קורה .
אבל איך אומרים הכל זה לטובה ..
אהובתי - שייך לעבר ? הלוואי וזה היה נכון .
לא מעקלת את זה עדיין .
עתיד החדש והיפה אחח כפרה עליך (:
אוהבת אותך הכי שיש !
שממממחה בשבילך מאמי,
ומקווה שהכל יהיה לך איך שאת רק רוצה 😊
בהצלחה
QUOTE (morand @ 09/08/2007) שממממחה בשבילך מאמי,
ומקווה שהכל יהיה לך איך שאת רק רוצה 😊
בהצלחה
אם הכל איך שאני רוצה אז ..
שהוא לא יעלם לי . 😢
אוהבת אותך מאמי
QUOTE (chen-daskal @ 09/08/2007) תגידי לו!
😉
תאמת?! לא הבנתי כלום מאמי
מקווה שהכל בסדר
אוהבת אותך יפה שלי
ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (lovey_love @ 09/08/2007) שאת לא רוצה שהוא יעלם.
להשפיל את עצמי ?
נמאס לי .
זה שהוא ביישן אני יודעת
אבל זה שאני צריכה לעשות הכל
סאמק נמאס .
QUOTE (נאפי @ 09/08/2007) תאמת?! לא הבנתי כלום מאמי
מקווה שהכל בסדר
אוהבת אותך יפה שלי
ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מי שלא יודע את כל הסיפור קשה לו להבין ..
הכל יהיה בסדר מורני
אוההבת אותך הכי שיש יפתי
שמחה בשבילך...
וסחטן על הצבעוניות בהודעה חח 😛