יאאאאא שיעבור כברר...אני מתה להגיע למחר כברר..שאהובי יבואא..התגעגעתי אליו..שנתחבק שנתנשק שנצחק ביחדד מקווה שהוא יבוא על הבוקר במהירות ובשלום בעזרת השםםם!!!
אני מתה שהוא יבוא כברררררררררררררררררררררררררררררר 😛 התחרפנתי בגללוווו
חחחח איפה הוא?!
בע"ה הוא יגיע בשלום ותהיהיהיווווווווווווווו המון יחד..
אוהבת אותך וזה יעבור מהר אל תדאגי
הוא בצבא או משהוווו?
סופההההההההההההההה
בעזרת השם הוא יבוא מחרררר
תהיו ביחד
תנצלווו את כל הזמן שלכםם😊
תהנווווווווווו:]]
אוהבת אותך..
חחח נו את רואה שהצלחתת
הוא יגיע מחרר אל תדאגי השמש תזרח ויגיע מחר חח
אוהבתתת מלאאאא
חח הוא בבית שלו אבל אנחנו גרים במרחק חצי שעה ככה נסיעה אבל בגלל ששנינו עובדים לא יצא לנו להתראות מיום שני וכל כך התגעגעתייי אליוווו אני מתה כבר לראות אותוו
חופיתוש אוהבת אותך המון המוןןן..ברי מתה עליך וכן ננצל את הזמן בעזרת השםם..
QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) חח הוא בבית שלו אבל אנחנו גרים במרחק חצי שעה ככה נסיעה אבל בגלל ששנינו עובדים לא יצא לנו להתראות מיום שני וכל כך התגעגעתייי אליוווו אני מתה כבר לראות אותוו
חופיתוש אוהבת אותך המון המוןןן..ברי מתה עליך וכן ננצל את הזמן בעזרת השםם..
חח הבנתייי מאמי שליי
אזזזזזזזז מחררררררר אתם תאכלו אחד תשני אל תדאגיי חח 😁
שיהיה לכם רק בהצלחה בובהההה
אוהבת מלאאאאאאאאא
חחחח..
אהבה מה היא עושה?...אה?. 😛
שיגיע!..נחזיק לך אצבעות!
והעיקר תהנו ביחד1 😊
מאמי הזמן טס..
יגיע מחר מהר😛
חחח
בעזרת השם 😊
ואז תהיו ביחד...איזה חמודים😛
חחח אוהבת אותך סופה😊
QUOTE (רגייי @ 09/08/2007) חחחח..
אהבה מה היא עושה?...אה?. 😛
שיגיע!..נחזיק לך אצבעות!
והעיקר תהנו ביחד1 😊
😉
חחחח איזה מדהימות אתןןן
ליפזייי-אוהבת אותך מאוד..מקווה שיעבור לי מהר אני עוד עובדת הלילההה חח
רגינוש-תודה מאמי..כן האהבה דפקה לי את המוח חיחי 😁
ברוש- אני אוכלת אותו כאילו הוא ממתק..אין מחר אונס נראלייי חח
QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) חחחח איזה מדהימות אתןןן
ליפזייי-אוהבת אותך מאוד..מקווה שיעבור לי מהר אני עוד עובדת הלילההה חח
רגינוש-תודה מאמי..כן האהבה דפקה לי את המוח חיחי 😁
ברוש- אני אוכלת אותו כאילו הוא ממתק..אין מחר אונס נראלייי חח
אונסס זה טובב
הכל מאהבה 😊
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) חחחח איזה מדהימות אתןןן
ליפזייי-אוהבת אותך מאוד..מקווה שיעבור לי מהר אני עוד עובדת הלילההה חח
רגינוש-תודה מאמי..כן האהבה דפקה לי את המוח חיחי 😁
ברוש- אני אוכלת אותו כאילו הוא ממתק..אין מחר אונס נראלייי חח
אונסס זה טובב
הכל מאהבה 😊
חח עד שהוא יצרח...
חח סתם סתם
QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) חחחח איזה מדהימות אתןןן
ליפזייי-אוהבת אותך מאוד..מקווה שיעבור לי מהר אני עוד עובדת הלילההה חח
רגינוש-תודה מאמי..כן האהבה דפקה לי את המוח חיחי 😁
ברוש- אני אוכלת אותו כאילו הוא ממתק..אין מחר אונס נראלייי חח
ומה איתיי מה אני לא פה? 😢😢
חחח בכיף
העיקר תהנו
העיקר תעשו חיים 😊
QUOTE (may1231230 @ 09/08/2007) QUOTE (רגייי @ 09/08/2007) חחחח..
אהבה מה היא עושה?...אה?. 😛
שיגיע!..נחזיק לך אצבעות!
והעיקר תהנו ביחד1 😊
😉
גמאני מחזיקה לך אצבעותתת...
והעיקר שתהנו מאמי שליי...