שלום, אני יודע שהרבה אנשים מעוניינים לדעת....
איך אפשר להפוך למנהל פורום מסויים??
😉 תודה 😉 😉 😉
חח מתוקה.. מתוק שיהיה..
אחד המנהלים יענה לך פה..
QUOTE (hofit189 @ 09/08/2007) חח מתוקה.. מתוק שיהיה..
אחד המנהלים יענה לך פה..
מילה במילה ..
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (hofit189 @ 09/08/2007) חח מתוקה.. מתוק שיהיה..
אחד המנהלים יענה לך פה..
מילה במילה ..
לא הבנתייי 😊
^ חחח כן ...
נשמע שהן מגיבות על משהו
שאנחנו קצת פיספסנו .
מה לא הבנת ?! חחח הוא שאל איך אפשר להיות מנהל
על איזהו פורום..
אז אמרתי לו שיחכה אחד המנהלים יענו לו על השאלה..
חח מה לא הבנתם?
אחת באנונימי שאלה איך אפשר לנהל פורום
ואז 2 בנות אמרו לה שהמנהל של הפורום יענה לה
כאילו אחת אמרה שאחד המנהלים יענה
ואז הבת השניה אמרה לה מילה במילה
כאילו שהיא גם חושבת ככה
חח
או שגם אני לא הבנתי וסתם חרבשתי פה ויצאתי אבלה?:\
QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) חח מה לא הבנתם?
אחת באנונימי שאלה איך אפשר לנהל פורום
ואז 2 בנות אמרו לה שהמנהל של הפורום יענה לה
כאילו אחת אמרה שאחד המנהלים יענה
ואז הבת השניה אמרה לה מילה במילה
כאילו שהיא גם חושבת ככה
חח
או שגם אני לא הבנתי וסתם חרבשתי פה ויצאתי אבלה?:\
חח לא הייתי בטוחה..חשבתי שהם ענו לה בציניות או משו..הבנתי 😊
חח מתוקה.. מתוק שיהיה..
לא הבנתי למה חופית כתבה את זה ...
מה מתוווק פה ? :\
QUOTE (-שחרווניי- @ 09/08/2007) חח מתוקה.. מתוק שיהיה..
לא הבנתי למה חופית כתבה את זה ...
מה מתוווק פה ? :\
חחח כי לא שמתי לב שהוא רשם "אני יודע"
אז לא הבנתי אם זה בן או בת
וסתם רשמתי שהוא מתוק שהוא רוצה להיות מנהל חחח כאילו לא משנה הבנתי את עצמי שיהיה
חחחחחחחחחחחחחח
QUOTE (hofit189 @ 09/08/2007) QUOTE (-שחרווניי- @ 09/08/2007) חח מתוקה.. מתוק שיהיה..
לא הבנתי למה חופית כתבה את זה ...
מה מתוווק פה ? :\
חחח כי לא שמתי לב שהוא רשם "אני יודע"
אז לא הבנתי אם זה בן או בת
וסתם רשמתי שהוא מתוק שהוא רוצה להיות מנהל חחח כאילו לא משנה הבנתי את עצמי שיהיה
חחחחחחחחחחחחחח
חחח חופיתי יא גזורההה
QUOTE (hofit189 @ 09/08/2007) QUOTE (-שחרווניי- @ 09/08/2007) חח מתוקה.. מתוק שיהיה..
לא הבנתי למה חופית כתבה את זה ...
מה מתוווק פה ? :\
חחח כי לא שמתי לב שהוא רשם "אני יודע"
אז לא הבנתי אם זה בן או בת
וסתם רשמתי שהוא מתוק שהוא רוצה להיות מנהל חחח כאילו לא משנה הבנתי את עצמי שיהיה
חחחחחחחחחחחחחח
חחחח=))
חחחחחחח כולם פה הסתבכוו חחחחחחחחחחחחחחחחח הרגתם אותיי
איך הסתבכתם עם עצמכםם אתם כאלה חמודימדיםם מואהה
אחד המנהלים יענה על זה
QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) QUOTE (hofit189 @ 09/08/2007) QUOTE (-שחרווניי- @ 09/08/2007) חח מתוקה.. מתוק שיהיה..
לא הבנתי למה חופית כתבה את זה ...
מה מתוווק פה ? :\
חחח כי לא שמתי לב שהוא רשם "אני יודע"
אז לא הבנתי אם זה בן או בת
וסתם רשמתי שהוא מתוק שהוא רוצה להיות מנהל חחח כאילו לא משנה הבנתי את עצמי שיהיה
חחחחחחחחחחחחחח
חחח חופיתי יא גזורההה
😂