היי חזרתייייי ...
היה ממש כייף ..
והקרואטים שויםםםםםםםםםםםםםםם
רוב הבנים שם בלונידנים עם עיניים כחולות אחחח 😊
חח אבל לייייי יש מיהשו הרבה יותר טווווב חחח
זוכרים את הילד הזה שחלמתי עליו לפני שהכרתי אותו ואז שראיתי שהוא באמת קיים הוספתי אותו לאייסי ושדיברנו ונהינו ידידים הכי טובים והכל ?
אז הקשר שלנו הצחזק חבל על הזמן אנחנו מדברים כל יום שעווותת ..
ואתמול האו בסא לראותא ותי אחרי שחזרתי .. והתנשקנו 😁
חחח ועליתי עליו כזה ואז היום הוא כותב לי שזה היה הדבר הכי מחרמן בעולם ..
ואנחנו ניפגש הרי עוד פעמים בטח גם שם נתנשק ..
ואני לא יודעת מה לעשות כאילו חשבתי על זה שאולי עוד כמה פגישות אני אשאל אותו מה קורה לאן הקשר הזה הולך ..
לעשות את זה ?
שמחה שחזרתתתתתתתת...וואי נשמע חמוד הבחור..אממ לדעתי אחרי כמה פגישות הוא יהיה מטורף ממך וישאל אותך לבדדד..אבל כן תיפגשו ותהנו מאמי
יווווובבליי!?
שמ חה שחזרת
וראית מלא חתיכים .. 😁
העיקר נהנת!
ובקשר לקשר שלך עם אותו אחד
תחיליטי קודם מה את רוצה בקשר,ואם את בכלל רוצה קשר איתו,(התכוונתי קשר רציני)
ואם כן
תדברי איתו מהלב
בלי להתבייש
בהלצחה מתוקה!
שמחה שנהנת וחזרת
ברוכה השבה
בקשר לאותו אחד אני מצטרפת לתגובות מעלייי
רוצה מאוווווד קשר רציני ..
ביופי ? הוא פשוט בול הטעם שלי !!!
אבל הוא מטר 90 ואני מטר 60 חח לא נורא התנשקנו גם בעמידה חוץ מזה שהייתי על קצות האצבעות לא הייתה בעיה =\ חח
ובאופי ? הוא פשוט מושלםםםם הוא חמוד הוא מצחיק הוא דואג לי אני חשובה לו ..
הוא אמר לי שהייתי בקרואטיה והתחברתי המחשב הנייד :
"יוו יובל את לא מבינה אני מ9 כל יום כמו טטלה מחכה לך שתתחברי זה השבוע הכי קשה בחיים שלי תחזרי כבר ... "
ירדו לי דמעות שהוא אמר לי את זה !
בקיצור .. רוצה קשר רציני ...
אבל מתי לדבר איתו על זה ?
עכשיו ? או עוד כמה פגישות ?
חחח אני שמחה שנהנת מאמי שלי ..
ושיהיה לך בהצלחה אמן !
וכן ברור אני הייתי שואלת..
איזה חמוד חחחח
תשאלי כן את חייבת לדעתת..
אבל אולי אני צריכה לתת לו קצת זמן ?
מה ישר כאילו ?
זה יכול להרוס לנו את הידידות ...
QUOTE (יובלושיתית @ 09/08/2007) אבל אולי אני צריכה לתת לו קצת זמן ?
מה ישר כאילו ?
זה יכול להרוס לנו את הידידות ...
ברגע שהתנשקתם אתם כבר לא ידידים..אני אומרת תיפגשו..ותרמזי לו שאת רוצה לדבר על זה או שתחכי שהוא ידבר אם הוא רוצה קשר רציני לא תהיה לו בעיה להגידד
QUOTE (may1231230 @ 09/08/2007) איזה חמוד חחחח
תשאלי כן את חייבת לדעתת..
שמחה שנהננתת😊
דיברתי עכשיו אם חבר הכי טבו שלו שהוא ידיד טוב שלי ..
והוא אמר לי הוא אמר שהוא עוד לא יודע למה זה יתפתח ושעוד כמה פגישות הוא יראה .. בטח ידבר איתי על זה ..
😊