וואייי מאמי..אני מה זה מצטערתת..
בהתחלה קשה..אבל בסוף ממשיכים הלאה..
יהיה בסדר מאמי..אינמה לעשות..
למרות שאנחנו לא הכי מכירות..
אני תמיד אהיה פה בשבילך😘
אווהבתת..!!
QUOTE (עדידוש-177 @ 09/08/2007) וואייי מאמי..אני מה זה מצטערתת..
בהתחלה קשה..אבל בסוף ממשיכים הלאה..
יהיה בסדר מאמי..אינמה לעשות..
למרות שאנחנו לא הכי מכירות..
אני תמיד אהיה פה בשבילך😘
אווהבתת..!!
😢
תודה מאמי שלי.
ואנחנו נכיר חחח יהיה טוב😢
מאמי תתעודדי
את חייבת להתעודד לחזק את עצמך ואת אמא שלך..
עם המוות הנוראי הזה רק תמיכה ואהבה יעזרו להתגבר על זה,תאמיני לי מנסיון לא קטן...
תהיי חזקה@!
מאמי אל תיהיי עצובה תזכרי שאת צריכה
לעמוד ליד אמא ולחזק אותה בטוח רע לה
אז תהיי חזקה יפה שלי אוהבת אותך!
QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) ליפזי יהיה טוב מאמי..
כן,חייב להיות טוב..
כי אם לא טוב זה לא הסוף 😉
יפתי?!
נסיכתי?!
תהיי חזקה!!!!!
יהיה בסדר בע"ה !!!
הכל קורה לטובה..אפילו דברים כאלה !
אוהבת אותךך !!
חיבוקקקקקקק !
פוצ פוצ שליי??
תיהיי חזקהה!!!
אוהבת אותךךך
תודה בנותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אני חזקה הכול בסדר עכשיו😊
אוהבת אותכןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן