פיתאום אני מרגיש לחץ מתחת לחזה
וכזה בום כמו מכה כואבת
:|
אני מסוחררת :\
מאמי..
אולי לא אכלת מספיק?! אולי לא שתית מספיק?!?!
לכי תעשי מקלחתת נעימה ותשכבי לנוח !
אם לא יעבור..לכי לרופא להיבדק !
תשמרי על עצמךך נסיכה !!
ותרגישי טוב !
אוהבת 3> !
ברי
את חייבת לשמור על עצמך טוב טוב
לכי לרופא
אסור להזניח את הבריאות מאמי
אוהבת אותך
וואי מאמי לכי לרופא
גמני לי זה היה ככה איזה חודש רציתי למות..
ויש לי המון סחרחורות..כי אני אנמית..
אבל בסוף גילו שהכאבים בחזה זה כי הוא גודל://
אולי זאת הקיבה?..תשמרי על עצמך מאמי..תאכלי ותשתי טוב..
מאמי אל תפחידי אותי!
לכי מיד לשתות ולאכול ותגידי לאמא שאת לא מרגישה טוב ותלכי לרופא..!
זה לא צחוק!
קודם כל עופי לאכול משהו
לא הרבה כי זה לא בריא כי את מרגישה לחץ מתחת לבית החזה
את צריכה משהו קטן שיעורר אותך
ושתי...עדיף משהו קר אבל..לא קפוא..
שתפי פנים
ולכי למיטה תנוחי
אולי הישבה על המחשב הזיקה לך או שלא ישנת מספיק.
אבל אל תלכי לישון לפני שאת אומרת למישהו שאת לא מרגישה טוב...שיידעו שלפני שנכנסת למיטה לא הרגשת טוב.
את לא חייבת לישון את י כולה סתם להניח ראש.
בלי טלוויזיה.
😯 אולי תלכי כבר לרופפפפפפאאאאאא
את לא מבינה שאת מזניחה את עצמך רצחחח ?!!?!?!?
תלכי כבר ה' ישמור אל תשחקי בבריאות שלך זה לא טוב!
תקבעי עכשיו תור או שאני מתקשרת למזל 😎
אוהבת אותך יפה שלי ..
ויאללה תעשי משהו זה לא בסדר
דייי אל תלחיצו אותתההה..!!
גמלי זה קורה מלא פעמים..
מאמי תלכי לרופא תראי מה זה אל תזניחי
אני הזנחתי את זה..ובנס בסוף זה עבר לי איכשהו לבד..
אחרת לא יודעת מה היה קורה לי..
אבל זה סתם יכול להחמיר
QUOTE (שנששן @ 09/08/2007) מאמי..
אולי לא אכלת מספיק?! אולי לא שתית מספיק?!?!
לכי תעשי מקלחתת נעימה ותשכבי לנוח !
אם לא יעבור..לכי לרופא להיבדק !
תשמרי על עצמךך נסיכה !!
ותרגישי טוב !
אוהבת 3> !
..
אוהבת אותך בריי
אני אוכלת
זה יכול להיות מחוסר שינה?
ואם לא שותים ?
נגיד אני יושבת על הכיסא או שוכבת רואה טלויזיה ואני קמה
אז אני רואה כזה שחור ..וזה חוזר לי יענו לרגיל אחרי כמה שניות
ויש לי כאבי עיניים וראש וסחרחורות
תודה על הדאגה בנות אוהבת אתכן
אבל אני באמת שומרת על עצמי :\
אין היום רופא פה.
זה שאת רואה שחור..ויש סחרחורות
גמלי זה קורה כל הזמן כי את קמה מהר..
בר אני מכירה אותך טוב ואת לא שומרת על עצמך בכלל..
את מזניחה את עצמךךךך בגלל דברים דפוקים
מאמי תחכי למחר בבוקר שיהיה רופא אני דואגת לך!
אוהבת אותך מלא
ולכי דפקי צלחת טעימה.. חחחח מווווווווווווווווווווווווווווואה
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) אני אוכלת
זה יכול להיות מחוסר שינה?
ואם לא שותים ?
נגיד אני יושבת על הכיסא או שוכבת רואה טלויזיה ואני קמה
אז אני רואה כזה שחור ..וזה חוזר לי יענו לרגיל אחרי כמה שניות
ויש לי כאבי עיניים וראש וסחרחורות
תודה על הדאגה בנות אוהבת אתכן
אבל אני באמת שומרת על עצמי :\
אין היום רופא פה.
את צריכה לנוח ולשתות..
ד"א שאת קמה מהמיטה איך את קמה?
את צריכה קודם להוריד את הרגליים
לשבת
ואז לקום
זה חשוב לעשות ככה אחרת לא תרגישי טוב.