בקעעעעעעעעעה לי הביצה 😛
חחחחח סוף סוף .. איזה יצור מכוער יצא לי =\
QUOTE מזל טוב..(=
חחחחח 😁
תודה .. נולד לי בן דינוזאור 😁 😁 😁
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מזלטוב נולד לך דינוזאור ..
QUOTE (TtUuLlIi @ 09/08/2007) QUOTE מזל טוב..(=
חחחחח 😁
תודה .. נולד לי בן דינוזאור 😁 😁 😁
🙄
ראיתי אביטלי..
תגדלי אותו יפה,שלא יהרוס את הפוורום כשהוא יגדל לענק
ילד צריכים לאהוב גם אם הוא כעור😊
אני שולחת אותו לאימוץ 😁
מישהי מעוניינת?
טוב במחשבה שניה
הוא באמת מכוער😢
חחחח
חחחחח....ואי ואי כריס
מאמי שמרי עליו
סך הכול וירטואלי 🙄
QUOTE טוב במחשבה שניה
הוא באמת מכוער 😢
חחחח
כן הוא מכוער =\
חחחח קחי אותו אלייך P:
רוצה ?!
חחחחחחחח הוא לא מכוער !
הוא פשוט שונה😊
מזל טובב על התינוק !
אייך החלטת לקרוא לו?! 😁