נמאס לי רק לבכות ולהתעצבן..לא יכולה יותרר..!!
מאז שעידן(זה שאני בקשריתו) נסע כל השבוע..שומדבר לא הולך ליייי..!!
גם החברה הזאת שדפקה אותי רצח..!!
גם הרגלל..!!
אתמול הייתי בים היה סבבה..בערב יצאתי עם חברות הייתי עצבנית רצח כולם עיצבנו אותי
בסוף יצאתי כולי מכוערת לא התאפרתי לא כלום
קמתי היום לא יכולתי לזוז עם הרגל מרוב כאבים כי אתמול הלכתי הרבה
אמרתי לאמא שתכין לי נס שכחה והלכה למכולת ואני הייתי צריכה להכין כולי מתה מכאבים ובוכה רצח..
ונמאס ליייי..שומדבר לא הולך לי בשבועע הזהה.!!
שיחזוררר כבבבבבבברררר:'( אני מתגעגעת אליוו..!
מאמי לפעמים יש שבועות כאלו
שבא לנו לרצוח מישהו
ותנוחי מאמי
אל תתאמצי יותר מדיי
את צריכה לתת לגוף שלך ובמיוחד לרגל לנוח זה לא צחוק
בקשר לחברה שלך, מאמי היא לא שווה את זה
באמת!
ואת תראי שהוא יחזור😊
אוהבת אותך ותמיד כאן בשבילך!!!
קורה שיש ימים כאלה אבל הם עוברים..
תמיד יבוא יותר טוב אחרי זה את תיראי..=))
לבנתיים תחשבי חיובי זה הדבר היחיד שיכול לעזור
^^^ תחשבי חיוביי מאמי
תאמיני לי ככל שאת חושבת רע ככה יהיה גרוע יותר
תנסי לחשוב טוב ותראי שזה משתפר רק תנסי לא עולה כסףף
תחלימי מהר ותנוחיי
ותני חיוךך כפרה יהיה בסדרר((:
כן אבל אוף שונאת ימים כאלה זה כזה מעצבןןן..!!
QUOTE (limaori @ 09/08/2007) מאמי לפעמים יש שבועות כאלו
שבא לנו לרצוח מישהו
ותנוחי מאמי
אל תתאמצי יותר מדיי
את צריכה לתת לגוף שלך ובמיוחד לרגל לנוח זה לא צחוק
בקשר לחברה שלך, מאמי היא לא שווה את זה
באמת!
ואת תראי שהוא יחזור😊
אוהבת אותך ותמיד כאן בשבילך!!!
איתה בכל מילה 😉
מאמי שלי
הכול יעבור ,לאט לאט
כנראה בגלל הרגל
והכאבים
זה גורם לך לעצבים כאלה
תנסי להירגע,
את יותר מיידי שמה לב לדברים קטנים
וזה גורם לך לעצבון,
אל תקחי ככה הכול קשה,
קחי בקלות עדידייי
לא טוב שאת מרגישה ככה..
וובקשר לעידןן..
הוא עוד יחזוררר מהר,
חחחח היום לא??? 😛
יאלה מאממי יום מעולה
אוהבתתת
QUOTE (limaori @ 09/08/2007) מאמי לפעמים יש שבועות כאלו
שבא לנו לרצוח מישהו
ותנוחי מאמי
אל תתאמצי יותר מדיי
את צריכה לתת לגוף שלך ובמיוחד לרגל לנוח זה לא צחוק
בקשר לחברה שלך, מאמי היא לא שווה את זה
באמת!
ואת תראי שהוא יחזור😊
אוהבת אותך ותמיד כאן בשבילך!!!
..
רגי תודה מאמי..
ולא יודעת למה אני ככה מתעצבנת אוףף..!!
והוא חוזר היום..אבל לא נראלי שניפגש היום..
אני מכל דבר מתעצבנתתתת באלי לרצוח מישו..!!!
QUOTE (עדידוש-177 @ 09/08/2007) רגי תודה מאמי..
ולא יודעת למה אני ככה מתעצבנת אוףף..!!
והוא חוזר היום..אבל לא נראלי שניפגש היום..
אני מכל דבר מתעצבנתתתת באלי לרצוח מישו..!!!
שקט שקט
תעשי קצת יוגה..😛
סתם סתם
מאמי זה הכי לא שווה את העצבים שלך
תרגעי !..חחח
לא יכולה זה באלי לבד..!
אני לא יכולה לשלוט על זה בעע..
אני צריכה פסיכיאטר דחוףףף..!!