לחסום אותו, לא לענות לו יותר
להעיף אותו ממני ..
מצטערת שהכרתי אותו, הוא כזה מטומטם ..
בהצלחה . 😊
אם זאת ההחלטה שלך..
כנראה שזה הדבר הכי טוב לעשות..
בהצלחהההה בובי 😊
אם זה מה שיעשה לך טוב מאמי
אז בהצלחההה רק תהיי חזקה
ואם את צריכה משהו אני פה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מצטרפת...
כל עוד את רוצה את זה
אז בהצלחהההה
מואהההה
בהצלחה שיר
צעד נכון,אבל לא קל
אבל את תצליחי ובגדול
רק תאמיני בזה
בהצלחה
מווואה
מצטרפת לכולן..
בהצלחה מאמי
חחחח אני גם רוצה \=
נקווה שנעמוד בזה:]
בהצלחה😊
חחיחיח גם אני בעסק הזה..
כבר חודש אני מחזיקה מעמד.!
כל הכבוד לי !
בטוחה שתצליחי !
רק כוח רצוןן צריך וזהו !
בהצלחה מאמי ! 😊
QUOTE (limaori @ 09/08/2007) בהצלחה😊
😊
מה קרה כולם רוצות להרחיק מהן את החבר או מה שזה לא יהיה?
הבנים של היום..זה לא מה שהיה פעם חח
בהצלחה מאמוש
שמחה שהגעת להחלטה בכל הנושא הזה.
נראה לי שזאת ההחלטה הכי נכונה .
שיהיה לך בהצלחה יפתי .
ודרך אגב
שאמרת מטומטם - אמרת מחמאה ולא מה שהוא באמת.