רק שמאבדים משהו מבינים עד כמה הוא יקר
רק שטועמים מהרע לומדים להעריך את הטוב
רק אחרי שעושים טעויות מבינים את המשמעות שלהם
המשפט כ"כ נכון
ואני שמחה שהבנת =]
לילה טוב לך ...
את מקסימה וצודקת בכל מילה
מסכימה איתך ומצטרפת אלייך
שתמיד תהיי ככה מאושרת
מגיע לך וגם לשנירו'ש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 08/08/2007) את מקסימה וצודקת בכל מילה
מסכימה איתך ומצטרפת אלייך
שתמיד תהיי ככה מאושרת
מגיע לך וגם לשנירו'ש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מואההה
אני שמחה בשבילך
בכל המובנים
לא כולם מעריכים את החיים שלהם כמו שצריך😊