בואננה זה יכול לצאת ססוףף,
תראי תמונות!@
ורגע, שאללה,
החצים שאת עושה לכיוון המתנה, יהיו מנרות,פרחים יבשים? ממה?
ואגב. פרחים יבשים זה תמיד טוב כדי להוסיף לקישוט:]
ככה מסביב לתיבה אפילו, לא הרבה.
בואננה זה יכול לצאת ססוףף,
תראי תמונות!@
ורגע, שאללה,
החצים שאת עושה לכיוון המתנה, יהיו מנרות,פרחים יבשים? ממה?
ואגב. פרחים יבשים זה תמיד טוב כדי להוסיף לקישוט:]
ככה מסביב לתיבה אפילו, לא הרבה.
אוקי אז לשאלה שלך החצים יהיו חצים רגילים שמדפיסים אבל זה חץ בצורת לב כנראה יהיה ובטחח שאני יוסיף פרחים יבשים גם בבקבוק עם המכתב...תודה על ההצעה שלך 😉 😉
נשמע ממש יפה נשמח לתמונות 😊