מחר עוברים לבית אחר
חחח יענו דודים
וביום שישי הביתה
אצל הדודים האלה אני לא הכי אוהבת
לשבת במחשב [רק בגלל הילדים הקטנים שמאוד סקרנים לדעת
מה אתה עושה ולמי אתה עושה ולמה ככה ומי זה חחח אז מעידפה שלא ] 😂
אז אל דאגה חחחח
לא קרה לי כלום
ואל תבהלו חחחח
סתם
אני אתגעגע!!! 😨
מיכלי
אני אתגעגע אליך!
אוהבת אותך מלא מלא מלאא
שמרי על עצמך שם
אצל הדודים .. 😂
מוואה3>
חחחחחחחח מכירה אתזה 😂
מזדהה איתך D:
תהניי בובה:]
תחזרי מהר
אני יתגעגע אלייך בובי
אוהבת מלא
תחזרי מהר יפה שלי
אני אתגעגע אלייך הכי בעולם
אוהבת אותך מאוד נסיכה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לחזור מהררר!!!!
אני כבר מתגעגעת😊
תחזרי מהררר
ונתגעגעעעעעע 😉