היום הייתי בקניון בב"ש
אני הולכת לי בכיף כזהה
פתאום מה אני רואה מול העיניים?!
אחד שדומה ליהודה לוי
ממש כפיל שלו
רק בגיסרה הצעירה
חחחחחחחח
איזה מצחיק זה היה
ו....
היה כיף היוםםם..
כמעט כל החופש השתעממתי
היו מעט מאוד ימים שבאמת נהנתי
וזה אחד הימים שהיה כיף
וגם קניתי 3 ג'ינסים
וחולצהה
חעחעחעחחע
קיצרר
אני אל במצב טוב עכשיוו
לילה טובבב שיהיה לכםםם
אוהבת המוןןןןן
טניוש
שמחה שנהנת מאמי..(=
חחח
ותתחדשי על הג'נסים
אוהבתתת אותך
לילה מושלם!
חחחח קודם כל תתחדשי!!
שמחה שנהנת...
לילה טובב =)))
שמחה שנהנננתת,
תתחדשי.
אוהבת אותך,
פיצ פיצ שלי.
שמחה שנהנת בוביי
תתחדשיי😊
אוהבת אותךך
תודה יפות שליייי
אוהבת המוןןן
QUOTE (רגייי @ 08/08/2007) טניוש
שמחה שנהנת מאמי..(=
חחח
ותתחדשי על הג'נסים
אוהבתתת אותך
לילה מושלם!
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תתחדשי😊
וכיף לך לראות אותו 😛