יפה וטעים חח ו..מה לא שמים כלום על השוקולד שממיסים אותו??? כי זה נורא קשה להמיס בלי כלום והוא נדבק לפינג'ן גםם לא??
^ לא לא שמים כלום
מערבבים תוך כדי
וואיי מדהיםםםם כול הכבודד אבלל איך עשית שני צבעים?!לא הבנתי...
תודה על ההסבר של ההכנה מאמי
אם אתה יכול תשים תמונה של זה אחרי
שכבר כתבת על השוקולד😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*