חזרתי אתמול בשש לפנות בוקר [גאד] מאיטליה
היה הכי שווה בארץ אהה אופס באיטליה
היה חם
הלכנו הרבה
נסענו הרבה
אכלנו הרבה פיצה [בא לי להקיא] ופסטה [הקאתים]
ולקחתי הרבה הרבה הרבה שמפוים ומרקחים וסבונים [יש לי הספקה שלמה לכל השנה]
וראיתי הרבה איטלקים
ושמעתי הרב עיברית בחיי לא כיף לדבר שה עיברית שכולם מבינים אותי
והיה לנו נהג נאצי כאילו אנטישמי שקראתי לו היטלרו כאילו היטלר אבל האיטלקים כל מילה יש ו' בסוף
ונסעתי בסירת מרוץ [יאאאאא מגניב] והייתי בגרדלנד וצעקתי שמע ישראל חעחעחעחעחע
וצילמנו יותר מאלף תמונות שיאווו [=O] אבל הרוב לא שלי כי אני הייתי רוב הזמן עם המצלמה חעחעחע
בקיצר היה כיף אין לי כוח לחפור עכשיו במה שהיה מה שרשמתי מספיק
והכי חשוב התגעגעתי
הכי שוק לא קניתי טובלרון חעחעחע
איזה כיף שחזרת אחרי 875894689534 שבוע
יאיי חחח,
התגעגתי מלא...
שמחה שנהנננתת.
אני אוהבת אותך..
תודה על הכול.
יאה מירבייי?!
התגעגעתי קטנה שלי!...
שמחהנ שנהנת
שמחה שאכלת,
שמחה שראית
שמחה שבילית
בקצור
שמחה בשבילך!..(=
QUOTE (רגייי @ 08/08/2007) יאה מירבייי?!
התגעגעתי קטנה שלי!...
שמחהנ שנהנת
שמחה שאכלת,
שמחה שראית
שמחה שבילית
בקצור
שמחה בשבילך!..(=
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😂 היי
את מירב שליפז חיכתה לה בקוצר רוח?
שמחה להכיר
אני אורטל,נעים מאוד..
שמחה שנהנת..ברוכה ה=!!! 😂
מירבבבבבבבבבבבבבבבבביייי
יייייא מאןןןןןןןןןןןן שניםם
חח כאילו עברה שנה מאז שנסעת חח 😂
אני שמחה שנהנת מאמייייייייי:]
חחחח מסכנה בטח יש לה בחילות וסיוטים מהפיצה ..
ובקייצור שמחה שנהנת
געגעתי ושמחה שחזרת
אוהבת אותך מתוקה
ליפליפליפליפליפליפליפליפזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי- חיחיחיחיחי יפה שלי
לא תאמיני כמה התגעגעתי אלייךךךך לא עושים דברים כאלה ותודה תגידי שאת לוקחת מהשכנים סוןכר שנגמר לא ממני שאני רוצה שיהיה לך רק טוב אני אוהבת אותך מלא
רגינו'שש- גם אני התגעגעתי מלמללאלאלאלאלאלאלאלאלאלא וגם אני שמחה
מכל מה שאמרת חוץ משאכלתי השנתי 😢
אוהבת אותך מלא 3>
נאפי- תודה גם אני התגעגתי מלא 3>
אורטולו'ש חחח די מרגיש לי סלב סתם נעים להכיר אני מירב 14 חולון מזל טלה 15/4/1993 אבא בנקאי
שני אחים ודפקט במוח חמש פיצולים בדיוק שמחה להכיר [עזבי איטליה שיגעה אותי]
QUOTE (סוופרמאמי @ 08/08/2007) ליפליפליפליפליפליפליפליפזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי- חיחיחיחיחי יפה שלי
לא תאמיני כמה התגעגעתי אלייךךךך לא עושים דברים כאלה ותודה תגידי שאת לוקחת מהשכנים סוןכר שנגמר לא ממני שאני רוצה שיהיה לך רק טוב אני אוהבת אותך מלא
רגינו'שש- גם אני התגעגעתי מלמללאלאלאלאלאלאלאלאלאלא וגם אני שמחה
מכל מה שאמרת חוץ משאכלתי השנתי 😢
אוהבת אותך מלא 3>
נאפי- תודה גם אני התגעגתי מלא 3>
אורטולו'ש חחח די מרגיש לי סלב סתם נעים להכיר אני מירב 14 חולון מזל טלה 15/4/1993 אבא בנקאי
שני אחים ודפקט במוח חמש פיצולים בדיוק שמחה להכיר [עזבי איטליה שיגעה אותי]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ברצינות
ה=ר=ג=ת אותי אין אין חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
QUOTE (koka15 @ 08/08/2007) מירבבבבבבבבבבבבבבבבביייי
יייייא מאןןןןןןןןןןןן שניםם
חח כאילו עברה שנה מאז שנסעת חח 😂
אני שמחה שנהנת מאמייייייייי:]
חחחח מסכנה בטח יש לה בחילות וסיוטים מהפיצה ..
ובקייצור שמחה שנהנת
געגעתי ושמחה שחזרת
אוהבת אותך מתוקה
חח ברי מזה שנים שנתיים אני מרגישה כמו עולה חדשה
ונכון אני ישנה אני חולמת שפיצה רודפת אחרי [מפחיד]
התגעגעתי מלא
אוהבת אותך
QUOTE (סוופרמאמי @ 08/08/2007) ליפליפליפליפליפליפליפליפזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי- חיחיחיחיחי יפה שלי
לא תאמיני כמה התגעגעתי אלייךךךך לא עושים דברים כאלה ותודה תגידי שאת לוקחת מהשכנים סוןכר שנגמר לא ממני שאני רוצה שיהיה לך רק טוב אני אוהבת אותך מלא
רגינו'שש- גם אני התגעגעתי מלמללאלאלאלאלאלאלאלאלאלא וגם אני שמחה
מכל מה שאמרת חוץ משאכלתי השנתי 😢
אוהבת אותך מלא 3>
נאפי- תודה גם אני התגעגתי מלא 3>
אורטולו'ש חחח די מרגיש לי סלב סתם נעים להכיר אני מירב 14 חולון מזל טלה 15/4/1993 אבא בנקאי
שני אחים ודפקט במוח חמש פיצולים בדיוק שמחה להכיר [עזבי איטליה שיגעה אותי]
😮 מאמי תראי חופש המוח שלי לא עובד אני לא יכולה לקלוט כל כך הרבה מידע בבת אחת.. 😮
QUOTE (OrtalBe @ 08/08/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 08/08/2007) ליפליפליפליפליפליפליפליפזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי- חיחיחיחיחי יפה שלי
לא תאמיני כמה התגעגעתי אלייךךךך לא עושים דברים כאלה ותודה תגידי שאת לוקחת מהשכנים סוןכר שנגמר לא ממני שאני רוצה שיהיה לך רק טוב אני אוהבת אותך מלא
רגינו'שש- גם אני התגעגעתי מלמללאלאלאלאלאלאלאלאלאלא וגם אני שמחה
מכל מה שאמרת חוץ משאכלתי השנתי 😢
אוהבת אותך מלא 3>
נאפי- תודה גם אני התגעגתי מלא 3>
אורטולו'ש חחח די מרגיש לי סלב סתם נעים להכיר אני מירב 14 חולון מזל טלה 15/4/1993 אבא בנקאי
שני אחים ודפקט במוח חמש פיצולים בדיוק שמחה להכיר [עזבי איטליה שיגעה אותי]
😮 מאמי תראי חופש המוח שלי לא עובד אני לא יכולה לקלוט כל כך הרבה מידע בבת אחת.. 😮
עם הייתי יודעת הייתי אומרת לך את מספר תעודות הזהות שלי אבל אני לא זוכרת אותו
ואין מה לזכור זה הכל בגלל הקוף שעשה לי תראומת ילדות [עזבי ליפ יודעת]
QUOTE (סוופרמאמי @ 08/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 08/08/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 08/08/2007) ליפליפליפליפליפליפליפליפזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי- חיחיחיחיחי יפה שלי
לא תאמיני כמה התגעגעתי אלייךךךך לא עושים דברים כאלה ותודה תגידי שאת לוקחת מהשכנים סוןכר שנגמר לא ממני שאני רוצה שיהיה לך רק טוב אני אוהבת אותך מלא
רגינו'שש- גם אני התגעגעתי מלמללאלאלאלאלאלאלאלאלאלא וגם אני שמחה
מכל מה שאמרת חוץ משאכלתי השנתי 😢
אוהבת אותך מלא 3>
נאפי- תודה גם אני התגעגתי מלא 3>
אורטולו'ש חחח די מרגיש לי סלב סתם נעים להכיר אני מירב 14 חולון מזל טלה 15/4/1993 אבא בנקאי
שני אחים ודפקט במוח חמש פיצולים בדיוק שמחה להכיר [עזבי איטליה שיגעה אותי]
😮 מאמי תראי חופש המוח שלי לא עובד אני לא יכולה לקלוט כל כך הרבה מידע בבת אחת.. 😮
עם הייתי יודעת הייתי אומרת לך את מספר תעודות הזהות שלי אבל אני לא זוכרת אותו
ואין מה לזכור זה הכל בגלל הקוף שעשה לי תראומת ילדות [עזבי ליפ יודעת]
קוף?
אני אוהבת קופים חח
חייה מתוקה כזאת יש לי חלום לגדל כזו בבית
אה וגם סוס
שיאו אני כל כך מפגרת שחכתי לומר את המשפט הזה =O
נדוש נדוש אבל חובה לומר
אין כמו בארץ
נדוש נדוש אבל רק בארץ לא חושבים שאני ואחותי תאומות
QUOTE (OrtalBe @ 08/08/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 08/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 08/08/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 08/08/2007) ליפליפליפליפליפליפליפליפזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי- חיחיחיחיחי יפה שלי
לא תאמיני כמה התגעגעתי אלייךךךך לא עושים דברים כאלה ותודה תגידי שאת לוקחת מהשכנים סוןכר שנגמר לא ממני שאני רוצה שיהיה לך רק טוב אני אוהבת אותך מלא
רגינו'שש- גם אני התגעגעתי מלמללאלאלאלאלאלאלאלאלאלא וגם אני שמחה
מכל מה שאמרת חוץ משאכלתי השנתי 😢
אוהבת אותך מלא 3>
נאפי- תודה גם אני התגעגתי מלא 3>
אורטולו'ש חחח די מרגיש לי סלב סתם נעים להכיר אני מירב 14 חולון מזל טלה 15/4/1993 אבא בנקאי
שני אחים ודפקט במוח חמש פיצולים בדיוק שמחה להכיר [עזבי איטליה שיגעה אותי]
😮 מאמי תראי חופש המוח שלי לא עובד אני לא יכולה לקלוט כל כך הרבה מידע בבת אחת.. 😮
עם הייתי יודעת הייתי אומרת לך את מספר תעודות הזהות שלי אבל אני לא זוכרת אותו
ואין מה לזכור זה הכל בגלל הקוף שעשה לי תראומת ילדות [עזבי ליפ יודעת]
קוף?
אני אוהבת קופים חח
חייה מתוקה כזאת יש לי חלום לגדל כזו בבית
אה וגם סוס
אבל שהיית קטנה קוף אחד גנב לי חטיף 😢 בגלל זה
טוב בואי לא נפתח כאן שיחה אחר יסגרו לי את האשכול [וזה אשכול חמוד לא?]
QUOTE (סוופרמאמי @ 08/08/2007) שיאו אני כל כך מפגרת שחכתי לומר את המשפט הזה =O
נדוש נדוש אבל חובה לומר
אין כמו בארץ
נדוש נדוש אבל רק בארץ לא חושבים שאני ואחותי תאומות
חחחחח כמה פעמים אמרת נדוש 😂