אני כמו משוגעתתתת
נכון המשתמש הזה האנונימי?
אז לא ידעתי שכל אחד יכול להכנס אליו
ואני רואה פעם אחת אומרים מהמשתמש הזה אני שנתיים איתו
פעם אומרים אני שנה וירדתי לו
פעם אומרים דברתי איתו 3 חודש והוא שיקר לי
ואני לא מבינההה
חשבתי יש כבר פיצול לילדה
השתגעתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עד שמישהי שאני לא אגיד מי היא כי אם היא כתבה באנונימי היא מן הסתם לא רוצה שיידעו שזו היא חח הסבירה לי מה זה...😊
אז תודה לאנונימית.. 😉
וטוב לדעת שאין פה שום פיצול אישיות אלא אני פה המפגרת שלא ידעה את זה חח
חחחחחחחחחחחחחחחחח
אורטל
הרגת אותי
זה משתמש שכל אחד ואחת יכול /ה להיכנס
על מנת שלא ידעו מי זה
ולפרוק את ההרגשה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אורטל הצלחת להצחיק אותי עכשיו
איזו מתוקה😊 תמיד יודעים בפעם הראשונה חחח
והעברתי לפורום מה שבראש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח רגי ומורן חח אני הצחקתי את עצמי
אני יושבת מול המחשב וצוחקת(על הטיפשות שלי)
שהאנונימית אמרה לי על זה חח...
טוב
העיקר
ועכשיו את יודעת..😁
QUOTE (רגייי @ 08/08/2007) טוב
העיקר
ועכשיו את יודעת..😁
חח כה
הגיע הזמן
חחחחחחחחחחחח
הרגת אותי XD
גם אני ככה חשבתי בהתחל שלא כל אחד יכול להיכנס ואני רואה כזה אנשים רושמים פעם אחת בת רושמת מזה
ואז בן חשבתי מישהו פה עבר ניתוח לשינוי מין XDDD
שמחה שהבנת
חחחחחחחחחח מאמי,
למרות העצבב חחח הצחקת אותי חחח
תודה מאמי.
את קרועה.
האמת גם אני לא הבנתי בהתתחלה..פעם היה כתוב שזה בת פעם בן חחחח
עד שהסבירו לי חחחחחחח 😂
חח מירב ניתוח?חחח קרועה..
ליפז מאמי אני שמחה שלמרות שעצוב את צוחקת!
ואיי בנות אני רואה האנונימי הזה מתסכל הרבה בנות תוסכלו מזה
ואיי שאני חושבת על זה אני ראיתי נעוץ איפה שהוא"המשתמש האנונימי החדש"
ואיייי אולי שם מוסבר על זה אם הייתי קוראת את זה לא הייתי מסתבכת פה חח
QUOTE (נאפי @ 08/08/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אורטל הצלחת להצחיק אותי עכשיו
איזו מתוקה😊 תמיד יודעים בפעם הראשונה חחח
והעברתי לפורום מה שבראש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוהבת אותךך
QUOTE (נאפי @ 08/08/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אורטל הצלחת להצחיק אותי עכשיו
איזו מתוקה😊 תמיד יודעים בפעם הראשונה חחח
והעברתי לפורום מה שבראש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסטולה 😂 😂
חחחחח קרעת אותיי!!!
חחחח.......
מצ'וגעעתת!! 😂
אוהבת'ך חי חי
קורה...
חחחחח
אני פעם לא הבנתי למה הוא כותב ת'סיסמא בחתימה ...
חשבתי יש לו איזה חבוווורה או משהו