האושר ממתין לאלו - שבכו , שכאבו ,
שחיפשו , שניסו , שאוכזבו ..
בגלל שרק הם מסוגלים להעריך
את חשיבותו של האושר ב-א-מ-ת
עוד תראו עוד תראו כמה טוב יהיה
בקרובבבבב חח😊
מקסימה אני מסכימה איתך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אהבתייייייייייייייייייי :]
וגנבתיי 😨 טוב ?! 😁
יודעת שיהיה טוב..
רק מחכה לזה בקוצר רוחחחחחח ...
טוטית
לא לא מה נסגר איתך!?!?
כאילו מה?אני כותבת משהו ואת לוקחת את זה וכותבת את זה אצלך או משהו כזה?
מה זאת אומרת גנבתי?
איזו חצופה!!!!!
חחח סתם אוהבת אותך 😉
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הבהלת אותיי לרגע ירעה חעחעחעח
אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתותךך 😊
מסכימה איתך מילה במילה (:
חשיבה מעניינת..מתה עלייךךך
טטווטטייתת
חח מה אני יעשה..צ'עמום..
koka15 ו mayafi16
כייף לי שאתן מסכימות איתי חח
וסופהההה
נכון חשיבה מעניינת?זה בשביל להיות אופטימית חח
לחשוב שהטוב יגיע...מתישהו... 🙄
לאב יוו
חח גאוני חח איזו מילה מצחיקה
חחחח
😉
אני משתדלת לצחוק גם אם משהו לא מצחיק כל כך
למרות שזה דווקא נחמד חחח
אם אצחק סתם בסוף אצחק באמת..על זה שאני צוחקת סתם ואצחק מהטיפשות שלי חח 😊
חח אורטלל הרגת אותי מצחוק..רואים שעובר עלייך משהו חחח..אבל זה טוב שאת צוחקתת
אהה וד"א..קוראים לי טניה חיחי 😊
QUOTE (טטווטטייתת @ 08/08/2007) חח אורטלל הרגת אותי מצחוק..רואים שעובר עלייך משהו חחח..אבל זה טוב שאת צוחקתת
אהה וד"א..קוראים לי טניה חיחי 😊
חח הגיע הזמן שתגידי לי מה השם שלך נמאס לי כל הזמן להעתיק את השם שלך או להסתכל ולספור את הטטים והווים והיודים בשם שלך בשביל להעתיק..
חח
מעכשיו טניה..
ועובר עלי משהו?אממ..חחח לא עובר עלי משהו כל כך סתם עוד לא היו ריבים בבית בנתיים היום חח וזה נדיר כי כל יום יש...רבתי עם חבר שלי אבל הלכתי לישון וקמתי יותר בסדר חח
אממ אני שומעת מוזיקה קצבית אז זה עוזר לי חח
ו..זהו..
חחחח בואי צחקי ביחד איתי חח..😊
חחח איזה חמודה.. חח😊
יהיה טוב..אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
הכול יסתדר לכולם ולי אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן.