רציתי להגיד תודה..כי אולי לא אומרים את זה מספיק..תודה לכל מי שהיה פה בשבילי..באמת תודה עזרתם לי המון..
תודה מיוחדת זה למורני..שהייתה פה בשבילי ביומיים האחרונים והצחיקה אותי ועודדה אותי כמו שאף אחד לא יכל..היא פשוט הגיעה למקומות שאף אחד לא הצליח להגיע אליהם..מורן את אחותי לתמיד את חברה מדהימה ואם הייתי גבר הייתי מתחתנת איתך..(מי יודע אולי בשבילך אני אעשה ניתוח)את מקסימה ואין עוד כמוך בעולם..אז תודה רבה על הכל..אין לי מילים יותר 😉
סופההההההההההההההה
אישתייייייייייי היקרהההההההההההה
המושלמתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אני פשוט מאוהבתתתת בךךךךךךךךך
תזכרי שתמיד אני פה בשבילך
בטוב וברע אני אהיה איתך ולצידך
את ממש חשובה לי ויקרה לי
ותמיד תהיה לך פינה אצלי בלב
כפרה עלייך נשמתיי אין כמוךךךךךךךךךךךך
ואין בעד מההההה זה מכללללל הלבבבבבבב
חברות זה באש ובמים אל תשכחי את זה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מתוקה שכמוךךך
הלוואי והכל יהיה לך תמיד ותמיד תחייכי
כי אם לא יש לך עסק עימי{אוי איזה שפה גבוהה😛}
QUOTE (shoshonit @ 08/08/2007) מתוקה שכמוךךך
הלוואי והכל יהיה לך תמיד ותמיד תחייכי
כי אם לא יש לך עסק עימי{אוי איזה שפה גבוהה😛}
חחחחחח סחתיין על השפה הגבוהה..
QUOTE (נאפי @ 08/08/2007) סופההההההההההההההה
אישתייייייייייי היקרהההההההההההה
המושלמתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אני פשוט מאוהבתתתת בךךךךךךךךך
תזכרי שתמיד אני פה בשבילך
בטוב וברע אני אהיה איתך ולצידך
את ממש חשובה לי ויקרה לי
ותמיד תהיה לך פינה אצלי בלב
כפרה עלייך נשמתיי אין כמוךךךךךךךךךךךך
ואין בעד מההההה זה מכללללל הלבבבבבבב
חברות זה באש ובמים אל תשכחי את זה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני תמיד פה בשבילך..חברות זה באש ובמים וגם בהליכה לירושלים..תמיד את איתי מאמי..תודה
בהליכה לירושלים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
משוגעתתת אין כמוךךךך
קרעת אותי חחח אוהבת אותך סופה ברצינות
את חברה אמיתית והאחות הכי הכי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סופה זה ברור שאת מדהימה😊
אוהבת אותך מאמי(:
אחח כמה אהבה
אוהבת את שתיכן.. מדהימות 😉
כן
מורני שלנו היא המלאך של כולנו!..
אוהבת אותכןןןן!
העיקר שאת בסדר;]
וכן מורן מדהימה
תודה יפות שלייי..מתה עליכןןןןן
על מה תודה?
מתי שתרצי חעחע