*פריקה*
למרות שלא דיברנו כבר מעל 30 שעות וזה שיא חדש כי הפעם היחידה שלא דיברתי איתו 24 שעות הייתה ביום כיפור..לא דיברנו חשבתי שזה סוף העולם שכבר לא אכפת לו שהוא עם אחרת שהוא כבר לא אוהב ולא רוצה להמשיך בזה בכלל..אבל הוא הפתיע..תמיד באוואי שלו היה רשום רק:סופה אני אוהב אותך.היום בדקתי ותודה לאל ברוך השם הוא רשם ככה:סופה אני אוהב אותך ומתגעגע ויהיה בסדר!.
כל כך שמחתי..ישר שיגעתי את מורני......הלוואי שיסתדר לנו..תתפללו בשבילי 😛
קולולולו יאאאאאאאא
כפרה על אישתי המושלמת
איך לא יסתדר איך?!?!?!?!
שני מאוהביםםםם מפגריםםםםם
דפוקיםםםםם אבל הכייי מושלמיםםםםםםםםםםםםם
אין כמוכםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אוהבת אותךךךךךךךךךך הכל יסתדרררררררר
מבטיחהההה לךךךךךךךךךךךך
האהבה מנצחת הכלללללללל
וזה רק יחזק לכם את הקשר
קבלי מואהההההה גאה בךךךךך אוהבתתת אותךךךך
ורוצה כבר לראות אותךך(קבלי מכות חח)
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (shoshonit @ 08/08/2007) אבל מה קרה בובי?
רבנו..החלטנו לא לדבר כמה ימים כדי להירגע..חשבתי שאחרי כמעט יומיים הוא יתקשר או משהו וכבר איבדתי תקווה עד שראיתי את מה שהוא כתב באוואי ונרגעתי
שמחה בשבילך בובי 😊
אני במצב דומה בעצמי..
אבל יהיה בסדררר..אל דאגההה !!
חח אני שמחה בשבילך =))
אל תדאגי בסוף בעזרת ה' יהיה בסדר..
סופה
ברור שהוא מתגעגע
לא סתם הוא אוהב אותך 11 חודשים מאמי
הכול יהיה מעולה
אוהבת אותך!
QUOTE (chen-daskal @ 08/08/2007) תקשרי אליו!
תודה בנות..להתקשר אני לא אתקשר..אבל בטח נדבר כבר
בטח מתגעגע אלייך וסופר את הדקות לא את הדקות את המאיות כדי לראות אותך
QUOTE (סוופרמאמי @ 08/08/2007) בטח מתגעגע אלייך וסופר את הדקות לא את הדקות את המאיות כדי לראות אותך
😊
חח הוא שלח לי הודעה:"אני אוהב אותך" בלי שום הקדמות לפני ישר ככה..אין אני כל כך אוהבת אותו..שמחה שהסתדר..אוהבת אם אתכן 😂