מי באילללת שבווע הבא ? בתאריכים 12-16 ?
יענו ראשון ווהללאה
אני לא אבל תהנה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מלאאא שאני מכירה יורדים בתאריך הזה
אוףףף בא לי שוב
ההורים שלי ואחיות שלי ואחי חח
ואני לא באה כי אני לא רוצה
תהנהה
אני לא..
אבל תהנה מתוק. 😊
אוהבת המון..
מואהה
אני גר באילת.... :/ ....אבל אני נישאר פה עד ה 16...וב 16 אני עוזב את אילת לגור בצפון....
QUOTE (נאפי @ 08/08/2007) אני לא אבל תהנה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
תשאירו פהה מספרייי פלאפוןןן נתקשרר אליכםםם ניפגשש חחח :]