אוחח
כל כך מזדהה איתךךך
בעעעעעע:-!
מקווה שיעבור מהרר
ויהיה טוב😛
דיי אל תהיו בבאסההה
מכירה את המצב רוח הזה
מה לעשות זה קורה הרבה
אבל שימו מוזיקה פול יוםםםם
תצחקו גם אם לא בא לכן
דברו עם חברה ופתאום תצחקו..(סתם ככה)
תראו שהמצב רוח שלכם יישתפר
כי אתם תצחקו בסוף באמת..
תצחקו מהפיגור של עצמכן והטירוף מהשעמום של הבאסה של המצב רוח של...טוב דיי!
חח
לפעמים הכול כול כך לא מובן...
QUOTE (OrtalBe @ 08/08/2007) דיי אל תהיו בבאסההה
מכירה את המצב רוח הזה
מה לעשות זה קורה הרבה
אבל שימו מוזיקה פול יוםםםם
תצחקו גם אם לא בא לכן
דברו עם חברה ופתאום תצחקו..(סתם ככה)
תראו שהמצב רוח שלכם יישתפר
כי אתם תצחקו בסוף באמת..
תצחקו מהפיגור של עצמכן והטירוף מהשעמום של הבאסה של המצב רוח של...טוב דיי!
חח
חחחחחחחחחח הרגת אותי וזה בסדר לאט לאט משתפר.
העלית לי חיוך חעחעחע. 😁
אני עכשיו שומעת מוזיקה אוצ אוצ אוצ אוצ 😂
QUOTE (lipaz-sol @ 08/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 08/08/2007) דיי אל תהיו בבאסההה
מכירה את המצב רוח הזה
מה לעשות זה קורה הרבה
אבל שימו מוזיקה פול יוםםםם
תצחקו גם אם לא בא לכן
דברו עם חברה ופתאום תצחקו..(סתם ככה)
תראו שהמצב רוח שלכם יישתפר
כי אתם תצחקו בסוף באמת..
תצחקו מהפיגור של עצמכן והטירוף מהשעמום של הבאסה של המצב רוח של...טוב דיי!
חח
חחחחחחחחחח הרגת אותי וזה בסדר לאט לאט משתפר.
העלית לי חיוך חעחעחע. 😁
אני עכשיו שומעת מוזיקה אוצ אוצ אוצ אוצ 😂
חחחח
כה גמלייי😛
תודההה😊
כשמגיע מצב רוח לא טוב
את צריכה להיזכר בכמה טוב
קיבלת מאלוהים
וכמה דברים יש לך
תחשבי שיש אנשים שאין להם רבע מזה
תזכרי שמהמכשולים האלה את לומדת
דברים ומתחזקת
הכל יסתדר אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 08/08/2007) כשמגיע מצב רוח לא טוב
את צריכה להיזכר בכמה טוב
קיבלת מאלוהים
וכמה דברים יש לך
תחשבי שיש אנשים שאין להם רבע מזה
תזכרי שמהמכשולים האלה את לומדת
דברים ומתחזקת
הכל יסתדר אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה נאפי נכון הכול יסדר,את צודקת.
אוהבת אותך. 😊
טוניטה-אוהבת אותך חח. 😂
מצבי רוח משתנים ..
הם יכולים להיות גם הכי לא קשורים
עם את מרגישה רע עם המצב רוח
תזכרי בדברים שמעלים לך חיוך
ואל תיהיי מבואסת מאמי
אוהבבת אותך מלאאאא
עם אורטל ונאפי...
אבל זה באמת עובר..
יש ימים כאלה שהמצבי רוח האלה נופלים עלייך משום מקום
וזה די מעצבן באמתת
ומשתגעים מרוב שאין מה לעשות
אבל יש עוד הרבה מה לעשות
ותחשבי על כל מה שיש לך חוצמזה..
על דברים טובים שורמים לך לשמוח לחייך..
תבלי עם אנשים שאת אוהבת
והכל יסתדר...
😊
חח אוהבת אתכן מתוקות..😊
אני עם המוזיקה מאז אבל עכשיו הגיעו שירים כאלה מבאסים..דכאון..קיש קיששש חח
במצב כזה מחליפים שיר דחוף כי אז אתה משתלב כזה באווירה של השיר ו....לא טוב לא טוב.
יחעחעחעחעחעחעחעחעחעח עכשיו אני יותר טוב,
אני משתגעתתתתתתתתתתתתתתתתת עם נאפי 😛
ושומעת מוזיקה בפול וולויום
חחחחח תודה בנותתתתתתת,
אוהבת אותכןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן