סעמק.. איך אני שונא ת'הרגשה שאתה צריך מישהי ברגעים מסויימים:\
בא לי להרביץ לעצמי לפעמים... כ"כ מעצבן אותיייי
יום טוב 😊
:\
מבינה אותך!
אבל המישהי תגיעה
רק סבלנות להכול..(=
היא תבוא,
לכל דבר יש את הזמן שלו
רק בלי אלימות,לא צריך להרביץ לעצמך 😛
יום מעולה 😊
מישהי לחיבוק או מישהי לזיון? 😮
לא לאלימות איש...
סבלנות.
זה לא הקטע... לא שיש לי בעיה ומצוא מישהי ביעה שזה בא בגלים יום כן יום לא וזה מעצבן אותי!#$
QUOTE (OrtalBe @ 08/08/2007) מישהי לחיבוק או מישהי לזיון? 😮
לא לאלימות איש...
סבלנות.
הלו הלו יש פה ילדים קטנים להירגע עם השפה...
התכוונתי לקטע של קשר רציני אבל תיקראי את ההודעה לפני שלי
אורטל,
איזה שפה!..
דניס שלנו לא כזה!
צודקת?.. 😛
כן זה באמת
פעם בא
פעם הולך
פעם נכנס
פעם יוצא
ותמיד יש את ההרגשה הזאת שצריך מישהו ליד
יהיה בסדר
רק לא להיות מעוצבן בגלל זה!..
QUOTE (רגייי @ 08/08/2007)
צודקת?.. 😛
אמ... לא יודע...
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 08/08/2007) QUOTE (רגייי @ 08/08/2007)
צודקת?.. 😛
אמ... לא יודע...
חח..אוקי
העיקר שלא תיהיה מצוברח!..
וזה לא אמור לעצבן אותך
הזמן יעשה את שלו
הכול יבוא,מה שאתה רוצה
רק סבלנות ..(=
מבינה אותך מאמי
זה עניין של זמן
קח סבלנות הכל יהיה טוב
תבוא לך הבחורה
בהצלחה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
היא תבואא
אל תדאג😛
מקסימום
צא לחפש
סתם סתם..
עוד מעט היא תבוא😊
חחח יאללה גם אני מרגישה ככה \=
אואואו אני כ"כ מבינה אותך!!
דניס מאמי בזמן המתאים והנכון
זה יגיע
בלי שתשים לב בכלל!!
יאללה מתחתנים ? 😁
QUOTE (נאפי @ 08/08/2007) מבינה אותך מאמי
זה עניין של זמן
קח סבלנות הכל יהיה טוב
תבוא לך הבחורה
בהצלחה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
QUOTE (--בובית--10 @ 08/08/2007) אואואו אני כ"כ מבינה אותך!!
דניס מאמי בזמן המתאים והנכון
זה יגיע
בלי שתשים לב בכלל!!
יאללה מתחתנים ? 😁
שיהיה😊
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 08/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 08/08/2007) אואואו אני כ"כ מבינה אותך!!
דניס מאמי בזמן המתאים והנכון
זה יגיע
בלי שתשים לב בכלל!!
יאללה מתחתנים ? 😁
שיהיה😊
ואייי באמת ?
יאואיאויאאיואי איזה ככייייף
קלולולו קקלולולו קלולולו
😁 😁 😁 😁 😁