רגיי שליי אני רק רוצה לומר תודה
תודה על הכול
על התמיכה
העזרה
תודה על זה שאת נמצאת לצידי בכל שנייה שאני צריכה
את פשוט לא מבינה כמה שאני אוהבת אותך
עד אין סוף יפה שליייי
Because You Live
Jesse Mccartney
staring out at the rain with a heavy heart
its the end of the world in my mind
then your voice pulls me back
like a wake-up call
ive been looking for the answer
somewhere
i couldnt see that it was right there
But now i know, what i didnt know
Because you live and breathe
Because you make me believe in myself
when nobody else can help
because you live girl
my world....
has twice as many stars in the sky
it's all right. i survived. i'm alive again
' cause of you, made it throughevery storm
what is life? whats the use?
if you're killing time
i'm so glad i found an angel
someone...
who was there when all my hopes fell
i wanna fly looking your eyes
because you live... i live
because you live, there's a reason why
i carry on when i lose the fight
i want to give what you've given me
always...
Because you live and breathe
Because you make me believe in myself
when nobody else can help
because you live girl
my world....
has everything i need to survive
because you live... i live
i live
וכל מילה נוספת מיותרת😊
ליאורי שלי!?!?!?
אחותי הגדולה?
היילדה הכי מקסימה?..
אוהבת אותך הכי בעולם
ואני שמחה שאני מעודדת אותך
אני שמחה שהדיבור איתי
עושה לך טוב יותר, זה נכון חח ?... אני לא טועה?.. 😕
כמו שאת תמיד לציידי
גמני פה לצידך נשמתי,
והשיר?.יש פירוש בעברית?.
חחחח
סתם סתם
הבנתי אותו
אוהבת אותך
כל-כך
מלא מלא מלא מלאאא
חחחחחחחחחחח הצחקת אותייי
ברור שאת מעודדת ועידדת אותי
את היחידה
איןןןן היחדיה שהצליחה לעודד אותי😊
אני אוהבת אותךך נסיכה קטנהההה
מחכה למפגש חחח
תודה על הכול יפה שלייי
באמת תודההה😊
QUOTE (limaori @ 08/08/2007) חחחחחחחחחחח הצחקת אותייי
ברור שאת מעודדת ועידדת אותי
את היחידה
איןןןן היחדיה שהצליחה לעודד אותי😊
אני אוהבת אותךך נסיכה קטנהההה
מחכה למפגש חחח
תודה על הכול יפה שלייי
באמת תודההה😊
אוקי שמחה שטוב לך מאמי
העיקר ותריגישי טוב עם עצמך
העיקר ותביני מה באמת טוב עבורך!..
ואני שמחה שאני מעודדת אותך והכול
גמני מחכה למפגש
בעזרת השם1
טפו טפו טפו
אוהבת אותך מלא מלא מלא
ובאמת
אין על מה,אני תמיד פה בשבילך
מוואה 3>
QUOTE (רגייי @ 08/08/2007) QUOTE (limaori @ 08/08/2007) חחחחחחחחחחח הצחקת אותייי
ברור שאת מעודדת ועידדת אותי
את היחידה
איןןןן היחדיה שהצליחה לעודד אותי😊
אני אוהבת אותךך נסיכה קטנהההה
מחכה למפגש חחח
תודה על הכול יפה שלייי
באמת תודההה😊
אוקי שמחה שטוב לך מאמי
העיקר ותריגישי טוב עם עצמך
העיקר ותביני מה באמת טוב עבורך!..
ואני שמחה שאני מעודדת אותך והכול
גמני מחכה למפגש
בעזרת השם1
טפו טפו טפו
אוהבת אותך מלא מלא מלא
ובאמת
אין על מה,אני תמיד פה בשבילך
מוואה 3>
אוהבת אותך נסיכה שליייי 😊
איזה חמודות חוחו ( :
אוהבת את שתיכן ( :
חחחחח חמודות..!!
ומסכימה עם כל מילה שלךךך..!!
רגי את פשוט מדהימה אני מתה עלליייךךך.!!
אוהבת אותכן בנננוות!
3>
3>
ועדי?
תודה מאמי
חולה עלייך!
מדהימותתתת!!!
אני כל כך אוהבתתת אתכןןן
טניו'ש
אוהבת אותך!!
ליאוריייי?!
עכשיו שמעתי ת'שיר
איזה מדהים הוא!
אוהבתתת אותך 3>
שתי מקסימות אוהבת את שתיכן מדהימות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שתי מדהימות.
אוהבת אותכןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
😁
QUOTE (נאפי @ 08/08/2007) שתי מקסימות אוהבת את שתיכן מדהימות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😁