עם מיימיות וחיוך על הפנים.
יוצאים לטיול,
חובשים כובעים,
ואת תפילת הדרך נושאיםםםם.."
(דודו פישר- תודה רבה.. חח)
עוד כמה דקות, אנחנו יוצאים לטיוללל..
אני, אבא, אלי (אחותי), ודוש (אחותי השניה..)
ושי (אח'צלי הבוביק.. בן 17..חח) ואמא נשארים בבית😢
לשי יש קורס גלישה ולאמא עבודה בלימודים שלה.. 😢
אבל יהיה כיףףףףףףףףףףףףף..
אבא קנה מלא מלא מלא ממתקים..
(וואי, אני יחזור כפול ממה שאני!!)
וקנינו מלא אוכל לארוחת צהרים..
והולכים לשיט של שעה וחצי בסירות קנו..
וזה איפשהו בצפון.
ואז כשנהיה שמה- נשאל אם יש להם המלצות למקומות בצפון
(סביבת הכינרת..) שאפשר לעשות שם קטיף פירות יער-
כי אלי מתה לעשות.. חח
וסתם, נזרום עם היום..
איזה כיפייי...
הלוואי כולם יהיו במצב רוח טוב ולא נריב😊 😁
אגב, למישו יש המלצות מה לעשות שמה חוץ מהקנו?
וופייייייייי 😁
איי אמ וורי האפי!! ומתרגשתתת!
יאיי איזה כיףףף מאמי , תהני ( : ( :
בא לי גם חעח
וואי איזה כי, לך שאת ככה שמחה 555!
תהני מאמי!!!
ברושית
תהני מתוקה
תעשי כייף
ובאמת בלי לריב מאמי
חבל על עצבים סתם
ברו'ששששששששש
חולת נפששש שלייי
תהנייי מאמי אני ממש
שמחה בשבילך מגיע לך
תעשי חיים ודברי איתי
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחח איזה מצחיקים אתםםם
תהנו לככםם!!
לא זוכרת מית הפעם האחרונה שיצאתי לטייל עם אמא ואבא..חח
תעשו חייים!
יאואיאאויאואאיאיא
איזה כיייייייף לך!!!!!!!
את יודעת שאני [בלפיד עכשיו] חחח 😁
גם אני רוצה טיווול!!!!!!!!!!!!!!!
למה רק את זה לא יפה מצידך!!!!!!
סתם יפיופה תעשי חייים ותהני מכל רגע
ובלי לריב מה יצא לך מזה כ ל ו ם !!!
יאלללה טיוווול! 😁
תודה חבר'ה...
מיכלי- אוףףף😢 אני רוצה להיות איתךךךך!!
את באה גם עוד כמה שבועות לאחיך. נכון?! יופי😊
עינב- אנחנו ממש ממש לא נוסעים אפפעם עם המשפחה..
פשוט אנחנו אצל סבתא לשבוע, ומשעמם כבר..
אז עושים דברים..
הלילה יש "כל הרחוב במה" בנתניה. אז נלך..
אפפעם לא שמעתי על דבר כזה..
(אשכרה ילדת ישוב..)
ואגב, לגבי הטיול,
השיט היה ממש יבש,
מסלול משעמם,
והיו כמה קינטורים..
אבל במצב כללי,
אבא דאג להצחיק.. אז היה כיף.
ואז נאבדנו באוטו בכל הצפון..
איזה 6 שעות.. חח 😁
ובסוף אכלנו בצומת גולני ארוחת צהרים באיזה 4 כשמצאנו שולחנות.. חח
ואז התיישבו ערבים שיכורים לידינו..
ופחדנו.
אז הלכנו.. חח
ונסענו הבייתה😊
היה קורע.. משפחה של כאפות..
במבט כללי- היה כיף😊
שמחה שלמרות כל ההפרעות..נהנת 😊
QUOTE (טטווטטייתת @ 08/08/2007) שמחה שלמרות כל ההפרעות..נהנת 😊
😁