טוב אז אם שמתם לב לא הייתי כאן תקופה..
כי לא היה לי מחשב..
תיקנו לי..
חזרתי !
והתגעגעתי מלא לכולם !!!!!!!!!
עכשיו יש לי בעייה..!
יש לי ידיד !
ממש ממש ממש טוב !1 שאנחנו מדברים על הכל!!
הוא מספר לי כל מה שהולך איתו ועם חברה שלו..!!!!!!!!
בקיצור ממש כמו אחים !
ואני מתתתתתתתה על הילד הזהנ..!
עכשיו יש לנו בעייה..........
חברה שלו(שהיא גם חברה שלי....לא הכי טובה אבל חברה..).
לא יודעת שאנחנו מדברים..היא בכלל לא חושבת על זה שאנחנו הידידים הכי טובים בעולם..
ואמרתי לו כמה פעמיםם שאנחנו צריכים לספר לה..
אבל הוא לא רוצה..
לא יודעת למה..
הוא מפחד שהיא תקנא ולא תסכים לו לדבר איתי.....
וזה ממש מפריע לי...
אנחנוו מתנהגיםם כמו איזה שתיי פושעים..כאילו אנחנו מסתירים משהו..!
אין לנו מה להסתיר.........
אני רוצה לספר לה...!!
בהסכמה שלו..!!!!!!!
אופיק.. !
מה אני עושה?! אייך אני גורמתתתתתת לוו לרצות לספר לה עלינו..?!
קודם כל , התגעגענוווו אליך מלא שנינוש מקווה שאת לא עוזבת אותנו יותר חעחע ( :
ובקשר לידיד שלך ,
אממ...
לא יודעת
כאילו מה תגידי לה?
וואי את יודעת אני יודעת עליכם הכל?
חח אני חושבת שהוא מרגיש צורך פשוט לספר למישהו , להתייעץ עם מישהו , לשמוע דעה וזה לא אומר בהכרח שהיא צריכה לדעת
כל עוד זה כאילו בגבול הטעם הטוב שהוא לא מספר לך דברים מגעילים עליה או לא מגזים...
לא עוזבת אותכם יותרררררררר !
זהוו נשארת פה לנצחח (בע"ה !)
חחחח ושמעי..
לא שאני רוצה ללכת ולהגיד לה..
"שמעי אני יודעת עליכם הכל."
היא פשוט בכלל לא יודעת שאנחנו מדברים !!!
זה כאילו אנחנו מסתירים ממנה...
פעםםםםםםם היא הייתה יודעת שאנחנו מדבריםם..
אבל היא התעצבנה..וזהו...מאז שהיא אמרה לוו שמפריע לה שאנחנו מדברים..
היא חושבת שאנחנוו לא מדברים יותר..
יעני כן מדברים אבל בקטנה..!!!
וזה ממש מציק לי..היא גם חברה שלי...
ואני מסתירה ממנה את זה שאני בקשר עם חבר שלה !!!!!
ואיממ הוא מגזים לפעמים......
היאא לא בדיוק מראה שהיא אוהבת אותו..
אז הוא מתעצבן ומתחיל לקלל אותה......ת'אמת אני מצדיקה אותו כי לפעמים היא ממש מרגיזה..!!!
חח קיצור לא בזה אנחנו דנים..!!!
זה סיפור אחר ....(לפעמים אני מממש צריכהה לצאתת נגדה...וזהה גם מפריע לי אבל עזבו את זה..)
הקטע הוא שאני רוצה לקחת אותו לשיחה רצינית..
ולהגיד לו שאני והוא צריכים לדבר איתה...
שאנחנו ידידים וכאלה......
ואם לא מתאים לה...נצטרך לכבד..!
עם כל הכאב..=\
אוהבת אותך !
אני חושבת שהוא צריך לספר לה.. כי הרי גם ככה אין לכם מה להסתיר
ואתם לא באמת עושים משהו רע רק מדברים
ואם היא תגלה את זה זה יפגע בה יותר ואת זה את צריכה להגיד לו..
נכון אז אם כבר אז שהוא יספר לה
את והיא חברות טובות?
שנששןן
איך התגעגעתי מאמי שלי!
שמחה שחזרת והכול בסדר עם המחשב
לדעתי,תתקרבי לחברה שלו,
תהיו יותר חברות,
מה כבר תפסידי?..
סך הכול עוד חברה נחמדה
אולי אפילו תזמיני אותה אלייך,
או סרט וכאלה,
סתם לצאת להתקרב יותר
ואז כשבאמת יהיה בינכם קשר כזה
שגם היא מספרת לך דברים
פשוט את והידיד
תגידו שאתם גם ניהייתם ידידים טובים
ותגידי כמה שאת שמחה שהם יחד
וכמה שאתם אוהבת אותם
וכמה שאתם שמחה בשבילם
אבל לא להסתיר את זה
כי אם היא תגלה בדרך אחרת
ולא ממכם
זה יכאב לה
אז מאמי שלי בהצלחה מתוקה
אוהבת אותך
מאמי קודם כל אין סיבה שהיא
תמנע ממנו לדבר איתך!
אין לה זכות להחליט לו עם
מי לדבר ומתי...
נכון טבעי שהיא תקנא וסבבה
בכל זאת היא חברה שלו
אבל היא תצטרך לקבל
את זה שאתם ידידים
כשאתם מסתירים את זה כולכם
ניפגעים וחבל
זה לא מגיע לכם מאמי
דברו איתה
בהצלחה מתוקה אוהבת אותך
והתגעגעתי מאודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם רגינה מילה במילה
+
עם מורני מילה במילה
QUOTE (נאפי @ 08/08/2007) מאמי קודם כל אין סיבה שהיא
תמנע ממנו לדבר איתך!
אין לה זכות להחליט לו עם
מי לדבר ומתי...
נכון טבעי שהיא תקנא וסבבה
בכל זאת היא חברה שלו
אבל היא תצטרך לקבל
את זה שאתם ידידים
כשאתם מסתירים את זה כולכם
ניפגעים וחבל
זה לא מגיע לכם מאמי
דברו איתה
בהצלחה מתוקה אוהבת אותך
והתגעגעתי מאודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
אתם רק ידידים טובים?אין בינכם שום מתח?
יכולל היות שהוא לא רוצה לספר לה כי הוא מרגיש אלייך גם מהשו בקטנה והוא מפחד שזה ייתגלה או משהו..
שמעי זה לא בסדר שאתם מסתירים
אבל לפי מה שהבתי פעם היא ידע שאתם מדברים והיא התעצבנה
אז יכול להיות שהידיד שלך רוצה לשמור איתך על הידידות הזאת
כי הוא יודע שהיא לא תרצה שתדברו
מצד אחד למה להסתיר ולא להגיד אתם לא פושעים או משהו כולה מדברים
מצד שני את חברה שלה
תראי אם היא חשובה לך וחשוב לך מאוד מאוד שהיא תדע
תגידי לידיד שלך את זה
שיחשוב גם לצד שלך שאתם חברות ולא נעים שאת מסתירה מימנה
QUOTE (נאפי @ 08/08/2007) מאמי קודם כל אין סיבה שהיא תמנע ממנו לדבר איתך!
אין לה זכות להחליט לו עם מי לדבר ומתי...
נכון טבעי שהיא תקנא וסבבה.
בכל זאת היא חברה שלו, אבל היא תצטרך לקבל את זה שאתם ידידים.
כשאתם מסתירים את זה כולכם, ניפגעים וחבל. זה לא מגיע לכם מאמי.
דברו איתה.
בהצלחה לך.
ושני, מתוקה שלי, התגעגעתי נורא..😢
אוהבת אותך המון...
מואההה
שלא תעזי להעלם לנו שוב😊
תראי , אני לא הייתי רוצה שחבר שלי יבוא ויספר הכול לידידה הכי טובה שלו
היא לא צריכה לבוא ולמנוע את הידידות בינכם
אבל אולי משהו מפריע לה
בכל מקרה אני חושבת שכן צריך לספר
אבל לא שאתם מדברים על הכולללל
פשוט מדברים...
אוהבת אותךךך
QUOTE (lipaz-sol @ 08/08/2007) QUOTE (נאפי @ 08/08/2007) מאמי קודם כל אין סיבה שהיא
תמנע ממנו לדבר איתך!
אין לה זכות להחליט לו עם
מי לדבר ומתי...
נכון טבעי שהיא תקנא וסבבה
בכל זאת היא חברה שלו
אבל היא תצטרך לקבל
את זה שאתם ידידים
כשאתם מסתירים את זה כולכם
ניפגעים וחבל
זה לא מגיע לכם מאמי
דברו איתה
בהצלחה מתוקה אוהבת אותך
והתגעגעתי מאודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
😊 שמחה שחזרת מאמי