שמתי לב שאחרי מריבות..אחרי שאני נרגעת ומפסיקה לבכות כמו סתומה אני מרגישה את החוזק הזה..שלא משנה כמה אגיד שחיי התהפכו אני אגיד את זה עם חיוך.אני שמחה לפחות על כך..שאני מרגישה כמו לוחמת שלא משנה מה אני אהיה בסדר..הגיע הזמן שאדאג לעצמי כל הזמן הייתי מסוחררת מהאהבה הזאת..זה היה כמו לחיות על קרוסלה..משום מה אני מרגישה טוב עכשיו..מרגישה שהימים האלו יעברו ונחזור לעצמנו..השתנינו בזמן האחרון..החיים דורשים יותר מדי וזה קשה..אני מבינה אותו באמת שכן..אבל החלטתי לדאוג קצת לעצמי הפעם..לא לרדוף סתם לשווא,לחכות,להיות חכמה..לא להתקשר רק להתחזק לאט לאט עם עצמי..
מקווה שימשיך להיות בי כוח..תהיו איתי..אתם הקיר שלי-בכם אני נאחזת 😊
*פריקה*
ככה זה אנשים כל הזמן משתנים מאמי זה משהו טבעי...
אבל זה דוקא משהו חיובי לא?
אוהבת אותך בובי (:
כל הכבוד לך מאמי
את חזקה
את יכולה לעשות הכל :]
אני תמיד כאן בשבילךך..
אוהבת אותך מתוקה
מגיע לך רק טוב
שמחה שאת לא מוותרת ואת עומדת על שלך
צריכים להיות ככה לא תמיד חייב לוותר
צריך לוותר אבל לא תמיד
תהיה חזקה תדאגי לעצמך זה לא רע
תרגישי טוב עם עצמך
תחחייכיי
והכי חשוב תהננני
סופה מאמי שלי
תמשיכי ככה
תאמיני בעצמך
תעשי דברים בשבילך
לפחות משהו שיתן לך חיוך
תיהי חזקה
ואנני תמיד פה בשבילך מאמי
אוהבת 3>
QUOTE (רגייי @ 07/08/2007) סופה מאמי שלי
תמשיכי ככה
תאמיני בעצמך
תעשי דברים בשבילך
לפחות משהו שיתן לך חיוך
תיהי חזקה
ואנני תמיד פה בשבילך מאמי
אוהבת 3>
מואהההה
QUOTE (טוניטה @ 07/08/2007) QUOTE (רגייי @ 07/08/2007) סופה מאמי שלי
תמשיכי ככה
תאמיני בעצמך
תעשי דברים בשבילך
לפחות משהו שיתן לך חיוך
תיהי חזקה
ואנני תמיד פה בשבילך מאמי
אוהבת 3>
מואהההה
3>3>3>
QUOTE (shoshonit @ 07/08/2007) QUOTE (טוניטה @ 07/08/2007) QUOTE (רגייי @ 07/08/2007) סופה מאמי שלי
תמשיכי ככה
תאמיני בעצמך
תעשי דברים בשבילך
לפחות משהו שיתן לך חיוך
תיהי חזקה
ואנני תמיד פה בשבילך מאמי
אוהבת 3>
מואהההה
3>3>3>
נותר להגיד ...?
אוהבת אותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתך
מאמי אני ממש אוהבת את הגישה שלך
זאת הגישה הכי חכמה שיכולתי לשמוע.
אני ממש גאה בכאלה אנשים=]]
גם אני אלמד ממך
מסכימה עם כולן
ואוהבת אותך אישתי
אין כמוך בכל העולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי?!
כל הכבוד לך !
מחזיקה מימך !
אחלה גישה שבעולם !!!!!!!!!
אוהבת אותך !!!!!!!!!
ותמיד תמיד פה בשבילך !
מאמי באמת כול הכבוד לך.
אני שמחה שאת ככה עכשיו..
תמשיכי כך.
תהיי חזקה,
ואת חזקה.
אוהבת אותך(:
כן מאמייי
תמשיכי ככה...
מחבקת אותך מפה..