הורוד פשוט נסיכי כזהההה יאוווו
אני יגיד לך אני אישית לא מסתדר עם שום דבר לא סוני אריקסון לא מוטורולה לא כלום חוץ מנויקה .. לא יודעת למה ...
אבלל באמת שהוא אחד היפים !!!!
לחברה שלי יש את הורוד..
האמת לדעתי יש לו צורה גסה כזו, מגושמת
אבל טכנית הוא אחלהה..
הוא מהממממם אני מתה עלייו
במיוחד השחור
כי הוא אפור כזה ..
והוא טוב 😊
דווקא לא אהבתי איך שהוא נראה
יש או היה לידיד שלי ...
לי הוא נראה מגושם כזה
אבל מה שמוצא חן בעינייך מאמייי😊
לחברה שלי יש את הורוד..
והוא דווקא סבבה..
לחברה טובה שלי יש את הפלא' הוורוד...
האמת?! הוא לא משהו בכלל...
אני לא אוהבת..הוא ענקי כזה...
לא מסתדרת איתו...!!!!!
אבל טכני הוא דיי סבבה..
אם את קונה אל תקני את הוורוד..!!
תלכי על שחור אם כבר..!!!!!!
אבל לפי דעתי..לכי על פלא' אחר חחיחחיח
+* כריס באופן רשמי הלך עלייך *+
אבל...אבל...הדרררר!!!
חזרתי בי!חזרתי לדרך הישר..😕
יש לי פלאפן כחול😢
בבקשה ממך , זה לא יחזור על עצמו
😊 ליבי רחום ועל כך קיבלת את חנינתי מעונש מר וכואב 😊
😛
^חחחחחח
נופר אני בגדול שמעתי שהסוני אריקסונים לא משווו..
הם סבבה אבל לא יותר מזה
יש איתם בעיות..
הכי טוב זה נוקיה! לכי על אחד הנוקיה החדשים.....