אז מה שיש לכולן רשיון ולי לא?!?!? מה אני אשמה???
זה פשוט כזה מעפןןןןן המצב המטומטמם הזה
שאני כל הזמן צריכה לדאוג איך אני אלך ואיך אני אחזור
בזמן שלהן יש אוטו והן דואגות לעצמן!!
אז כוס אמא שלהןןן לא צריכה אף אחת !!! אני אדאג טוב מאוד לעצמי!!!!!
ועוד מההה פעםם זה היה תמיד תמיד אני נוסעת איתה לכל מקוםם
בלי לשאול אפילו היא ידעה לדאוג לי
עכשיו??? מצאה לה חברות עם רשיון אז היא חשה???
שתללללללך! אני אסתדר בלעדייה!!
סתםםםםםם פריקה של עצבים. יעבור
מאמי אין לך מה להתעצבן..
מצאה חברות אחרות !?
תמצאי גם את..
אל תתייחסיי..!!
מי שעושה לך רע לא שווה אותך !! ואת העצבים שלך ...!!!
הרישיון..זה רק התלהבות של ההתחלה..
ההתלהבות הזאת תרד עוד מעט..אל תדאגיי .😊
QUOTE (טטווטטייתת @ 07/08/2007) מאמי אין לך מה להתעצבן..
מצאה חברות אחרות !?
תמצאי גם את..
אל תתייחסיי..!!
מי שעושה לך רע לא שווה אותך !! ואת העצבים שלך ...!!!
הרישיון..זה רק התלהבות של ההתחלה..
ההתלהבות הזאת תרד עוד מעט..אל תדאגיי .😊
מסכימה עם טנייה
QUOTE (טטווטטייתת @ 07/08/2007) מאמי אין לך מה להתעצבן..
מצאה חברות אחרות !?
תמצאי גם את..
אל תתייחסיי..!!
מי שעושה לך רע לא שווה אותך !! ואת העצבים שלך ...!!!
הרישיון..זה רק התלהבות של ההתחלה..
ההתלהבות הזאת תרד עוד מעט..אל תדאגיי .😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יא..:\
לא נורא מאמי..
תלמדי לאט לאט
QUOTE (טטווטטייתת @ 07/08/2007) מאמי אין לך מה להתעצבן..
מצאה חברות אחרות !?
תמצאי גם את..
אל תתייחסיי..!!
מי שעושה לך רע לא שווה אותך !! ואת העצבים שלך ...!!!
הרישיון..זה רק התלהבות של ההתחלה..
ההתלהבות הזאת תרד עוד מעט..אל תדאגיי .😊
מסכימה איתה בובי
QUOTE (ילדונות_17 @ 07/08/2007) QUOTE (טטווטטייתת @ 07/08/2007) מאמי אין לך מה להתעצבן..
מצאה חברות אחרות !?
תמצאי גם את..
אל תתייחסיי..!!
מי שעושה לך רע לא שווה אותך !! ואת העצבים שלך ...!!!
הרישיון..זה רק התלהבות של ההתחלה..
ההתלהבות הזאת תרד עוד מעט..אל תדאגיי .😊
מסכימה איתה בובי
😊