יו אלוהים אני שמחה.... 😁
מירב(סופרמאמי) חוזרת מאיטליה או מחר או מחרתיים חחחח 😂
(חחח לא ברור לי מתי היא חוזרת בעיקרון זה הימים שכן ברור לי חח 😯 )
איזה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף 😂
😎
כמה זמן היא לא הייתה פה שבוע חעחעחע..
סוף סוף היא חוזרת 🙄
חחחחחחחחח 😂
אני שמחה שאת שמחה מאמי
אוהבת אותך מאודד
וכיף שמירבו'ש חוזרת😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני שמחה שאת שמחה מאמי
אוהבת אותך מאודד
וכיף שמירבו'ש חוזרת😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חוחוחוחוחו
😁😁
תודה נאפי שלי😛
נכון כיף חיחי.
אוהבת אותך
אני שמחה שאת שמחה מותק .
באמת היא לא הייתה פה מלא זמן
געגעתי..
אוהבת אותך ליפזי
חחחחח חמודה שכמותך
שמחה בשמחתך :]
אוהבתתתתך
QUOTE (mayafi16 @ 07/08/2007) חחחחח חמודה שכמותך
שמחה בשמחתך :]
אוהבתתתתך
😊
בריי-😁
כן היא לא הייתה שבוע נסעה לאיטליה,
גם אני מתגעגעת😁
חיחי אוהבת אותך בריי שלי.
mayafi16-תודה מאמי😁
חיחיחיחיחי
אוהבת אותך גם..😛
einavush-תודה עינבי😛
אוהבת אותך גם😊
פוצ פוצצ
שמחה שטוב לך
ושארת שמחההה
תמיד ליהיות ככה!!!
חחח
מירב מאוד חסרה פהה!!
אוהתב מלאא
QUOTE (טוניטה @ 07/08/2007) פוצ פוצצ
שמחה שטוב לך
ושארת שמחההה
תמיד ליהיות ככה!!!
חחח
מירב מאוד חסרה פהה!!
אוהתב מלאא
פיצ פיצ חעחעחחעחעחחע.. 😂 😎
תודה מאמי, 😁
אוהבת 😉
שמחה בשבילך מותק והיא באמת הייתה חסרה 😊
QUOTE (ילדונות_17 @ 07/08/2007) שמחה בשבילך מותק והיא באמת הייתה חסרה 😊
תודה מאמי ,
כן היא הייתה חסרה היא תחזור חח בקרוב 😛
מריבו'שש הייתה חסרה המון!!!
QUOTE (--בובית--10 @ 08/08/2007) מריבו'שש הייתה חסרה המון!!!
נכון חחחח ללא השיגעון שלה חחחחחחחחח 😂