פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

מטרה 1: פריקה

✍️ יורוליגית 📅 07/08/2007 14:26 👁️ 256 צפיות 💬 12 הודעות
חשבתי מלא מלא מלא. מהרגע שהתעוררתי.
ואני פשוט ממחשבה למחשבה נודדת. והופכת לעצובה יותר.

אני לא יודעת למה לא טוב לי.
פשוט פשוט לא. לא טוב לי
סתם כי אין לי מקום אחר לכתוב את זה אני משתמשת באשכול לפרוק הכל


בא לי להתפטר מהעבודה, התחלתי לסנן משמרות. אבל עדיין כל יום שיש לי עבודה זה כבר הדבר שמביא לי את הרע לחיים, באסה כזאת. כבדות. מחשבות. זה בעצם הדבר העיקרי לבאסה שלי.
לא יודעת למה זה קורה לי. פשוט אין לי חשק, ואין לי גם מושג איך אני הולכת להתפטר משם כי זה לא קל בכלל

וחבר שלי. למה בזמן האחרון אני פשוט מרגישה שרע לי שאני אוהבת אותו כל כך
הוא מאוהב בי ואני בו. אבל רע לי שאני חושבת עליו המון ומתגעגעת אליו, אני כל הזמן חושבת מה יהיה אם יקרה משהו ביננו. ובכלל אני לא מפסיקה לחשוב עליו. רק עליו.
לא יכול להיות שהכל ישאר מושלם תמיד.

ומהחברות. כמעט שהתנתקתי, כבר לא אכפת לי לא לצאת, אפילו שחופש,
לא אכפת לי לא להתקשר לא לשמור על קשר איתן
אני פשוט איתו, ואם הוא עם החברים לא אכפת לי גם. פשוט רוצה רק לשמוע עליו וזהו

כשאני חושבת על הדברים שאני רושמת לא נראה לי שזאת אני בכלל
במחשבה שניה. אולי למחוק..?
לא, אבל זאת באמת ההרגשה שלי
מוזריות כזאת, לא בא לי לעשות כלום ולא לשמוע על כלום

בא לי רק להיות במיטה ולראות סרט, או שללכת לקניון ולקנות מליון בגדים
אני מרגישה לא מציאותית. אני מוזרה אני יודעת
אבל לפחות הוצאתי.. ממש 5% ממה שיש לי בראש
מאמי אל תרגישי לא בנוח שפרקת...
אנחנו פה גם בשביל הדברים האלה!
תמיד תפרקי.. זה עושה טוב הלב!

ובקשר למה שרשמת בעבודה
אני כל כך מביננה אותך שאת לא יודעת
גם אני כזאת.. אני כמעט בכל עבודה שלי עובדת שם שבועיים וכבר אחרי שבועיים נמאס לי לקום אליה
נמאס לי ללכת אליה נמאס לי להיות שם וזה מביא לי את הבאסה לחיים
מה שאני עושה.. זה מתפטרת.. ומחפשת לי עבודה חדשה
בינתיים מצאתי לי עבודה שאני מאוד אוהבת אותה.. באולם אירועים
מה שאת צריכה לעשות זה גם לעזוב את העבודה שלך ולחפש עבודה אחרת
ככה עד שתאהבי את מה שאת עושה
בן אדם לא יכול לקום בבוקר לעבודה שהוא לא אוהב! זאת לא דרך חיים
זה סתם מדכא
תנסי להתפטר ולחפש משהו יותר טוב בשבילך

ובקטע של החבר שלך גם לי הייתי תקופה כזאתי שחשבתי מה יקרה אם הוא יפרד ממני?
החייים שלי ילכו.. אין לי מה לעשות בלעדיו
אבל זה עבר לי.. דבר ראשון
אל תחשבי על מה יקרה אם תיפרדו כמו שאת רואה זה לא עושה לך טוב
תחשבי על כמה שאת מאושרת ומודה על כל יום שאת איתו ושהוא איתך
תחשבי כמה טוב לכם ביחד
תנצלי את הרגע.. אל תחשבי על העתיד.. לכי תדעי מה יהיה בעתיד
את תחשבי ככה על העתיד זה מה שיקרה לך בסוף.. ואת לא רוצה שזה יקרה לך
ואני מציעה לך כן לחדש את הקשר עם החברות..
מה יקרה שתחזרי לבצפר?
כל אחד חייב שיהיו לו חברים.. חוץ מהבן זוג שלו
בן זוג זה לא תחילף לחברות
תנסי לחדש איתם את הקשר
או אם לא טוב לך תמצאי לך חברות חדשות.. מותר.. את יכולה!

אני מקוו שעזרתי לך במשהוו..
ואם את צריכה עוד משו..אני פה
תמיד!
-עינב-
מצטרפת לעינבו'ש היא כתבה פשוט הכל מאמי
תהיי חזקה ואם את צריכה משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כמה כאב..:| כמה עצב :\

בקשר לעבודה
אולי תנסי למצוא משהו אחר,
משהו שאת תשתלבי בו,משהו שיענין אותך
משהו שיהיה לך כייף לבוא לכל משמרת
או פשוט
רע לך בגלל מה שקורה מסביב
אולי תנסי להתחבר לאנשים בעבודה,
אולי תשני את היחס,אולי משהו את צריכה לשנות
כדי להרגיש טוב ולרצות לבוא לשם
ואם לא קל לך להתפטר
תעשי משהו בנידון,
תשני את ההרגשה המשונה שאת מרגישה בעבודה


בקשר לחבר
כנראה אתם אוהבים כל-כך
וקשה לך בלעדיו,כמה שכתבת שאת מאוהבת בו והוא מאוהב בך
ואל תחשבי מחשבות אחרות
תחשבי על החבר
על האהבה ענקית שניתנה לך באותו רגע שהוא איתך
תיהי איתו,הרי הוא האהבה שלך
הוא זה שנותן לך חיוך כל בוקר,את השמחה בלב
אל תתני ככה להרוס את את זה
תיהי חזקה
תהני איתו,תיהי איתו
ותאהבי אותו כמו שאת אוהבת!

וחברות?
כנראה שאת בתקופה שפשוט לא בא לך לצאת
את לא חייבת
תנסי להסביר להן שאת בתקופה לא טובה
שקשה לך
גם יחד עם העבודה עם החבר
כל מה שאמרת פה

והאמת? אולי אפילו לצאת עם חברות יעשה לך טוב
להיות רק עם החבר זה לא הכי טוב,את נקשרת אליו יותר מיידי
תנסי גם לבלות איתן קצת

מקווה שכל המצב רוח הזה שאת מרגישה
יעבור
ותיהי יותר מאושרת
אם תשני כמה דברים בחיים שלך
כדי להיות מאושרת
תאהבי מאמי,תנצלי כל דקה ודקה
חיים רק פעם אחת
תחיייכי
אל תתני לעצב ככה לפגוע בך
וזה בסדר שכתבת מה את מרגישה
אנחנו פה כדי לתמוך בך מתוקה

מוואה
וואי תאמת שאתן מדהימות אותי.
עינב את ממש בראש שלי באמת. כאילו שאת יודעת בדיוק מה עובר עלי.. ו'רגייי' תודה גם לך.

תראו. עכשיו הייתי אמורה להיות בעבודה. ואחרי שעה וחצי פשוט לא יכולתי אז אמתרי שאני חולה והלכתי הביתה, אני פשוט מרגישה חרא שאני שם.
ודיברתי עם ההורים שלי והפתרון הוא פשוט להתפטר. לא טוב לי אז למה בכוח?
גם ככה עוד מעט נגמר החופש וזאת שנה אחרונה אני צריהכ להשקיע את הכל.

ובקשר לחבר שלי.
באמת שאני אוהבת אותו. אבל לפעמים הוא מראה לי שאני לא צריכה את החברות בשביל להיות מאושרת, נגיד קבעתי עם חברות ללכת לכל מיני מקומות בחופש, ואז בסוף בא לי לוותר כי אני רוצה להיות איתו .
ונגיד כשהוא נוסע אז הוא פשוט נוסע ואני לא עושה לו מצפון כזה של 'אל תסע אני אתגעגע ' וכאלה.
בקיצור אני לא אומרת שהוא רע, אבל פשוט קשה לי להיפרד ממנו ליותר משבוע . זה ממש קשה לי ולו במיוחד.

והחברות..
אני לא יודעת אם יש כזה דבר חברות בכלל..
אני מרגישה כל הזמן שיש קנאה ביננו.
עם אחת רבתי כי היא נסתה לסכסך ביני לבין החבר שלי.
והאחרות.. הן בסדר אבל גם לא מבינות אותי כל כך
כאילו שקשה לי להתחבר אליהן כבר. לא יודעת הרגשה מוזרה

בקיצור. להיום המטרה הצליחה, יצאתי מהעבודה . נראה מה יהיה מחר..

😕
מילה במילה ממה שהבנות פה אומרות
מתוקה את חייבת להיות חזקה

ואם לעבור לעבודה אחרת את חושבת שיעשה לך טוב
אז תעשי את זה למה את מחכההה? למהההה?

באמת אי אפשר לקום לעבודה שאת לא אוהבת
זה הורס את כל היום
ואני יודעת מה אני אומרת לך מנסיון!!
אז יאללה את לא חייבת לבעל המקום כלום
ונשאר עוד פחות מחודש לחופש
נצלי אותו!!

ובקשר לחבר מאמי , לי אין חבר
אבל בכל זאת אני יכולה להבין אותך
כבר הפכתם להיות החיים של אחד לשנייה [כמה זמן אתם ביחד אגב ?]
זה לא רע להיות תמיד ביחד
אבל גם לדעת להיות לחוד ולא לשכוח ולהזניח דברים אחרים בגלל הקשר

וחברות היום קשה למצוא , כאלה שבאמת שמה בשבילך!
לי ברוך השם יש אחת כזאתי קרובה כפרעליה ואחת "רחוקה" מאוהבת בה!!
תחפשי לך אחת שאת מתחברת עליה!! שאת יכולה לסמוך עליה !!!!


מאמי , אני תמיד פה בשבילך!!!!!! אווווהבת המון!!
מאמי

אם באמת הפתרון הוא להתפטר,תתפטרי
ואם זה באמת יעשה לך טוב,תעשי את הדבר הנכון
שיתן לך לפחות להרגיש שלמה עם עצמך
לתת לעצמך את מה שאת רוצה
תעשי מה שאת מרגישה וטוב לך איתו

ואם את רוצה להתפטר,ואת שלמה עם ההחלטה,תתפטרי
ורק בהצלחה מכאן והלאה!.. (=

בקשר לחבר
אני מכירה את זה,חברה שלי בדיוק אותו דבר
אני מבינה שאת אוהבת אותו
שאת רוצה להיות איתו
בשבילך הוא כל העולם
כמו שאת בשבילו
אבל זה עושה לך רע כל הקירבה הזאת
שאתם כל-כך מקורבים,וקשה לך בלעדיו
נכון אני מבינה חבר שלך מאמי,
אבל לא תמיד צריכים להיות דבוקים אחת לשני
צריך קצת "ספייס"
גם בשבילך וגם בשבילו ,באמת
להרגיש קצת משוחררת,יותר קלילה ,חופשית


לגבי החברות
באמת קשה למצוא את החברות האמיתיות
שיפרגנו לך עד הסוף
כאלה שאיתך באש ובמים
אבל בדרך כלל אלה החברות שאנחנו הכי פחות שמים לב אליהם
החברות שאנחנו לא הכי בקשר איתן
אבל הן נמצאות מתחת לאף שלנו

תנסי אולי להכיר חברות אחרות?..
אולי אם תמצאי עבודה אחרת,יהיה צוות אחר,אנשים אחרים
אווירה אחרת?.

מאמי,
אל תאבדי תקווה
הכול בסוף יהיה לטובה!

רק תיהי חזקה
לא ליפול!

כל דבר פה בשבילך
אוהבת 3>
אני ממש רוצה להתפטר. אבל קשה לי להגיע לזה
אני פשוט אעשה להם קצת בעיות והלוואי שהם יעיפו אותי.
הם מעיפים המון, אבל בי הם ממש התאהבו וזה בעייתי. הם סומכים עלי ממש.

וחבר שלי..
אז לא יודעת . לא חסר לי בכלל הקטע של הספייס הזה
עם החברים הקודמים ממש רציתי ספייס.אבל פה אני בכלל לא מחפשת את זה.
כיף לי רק להיות איתו, ואפילו כשאנחנו יום שלם ביחד, זה עצוב לי להיפרד ממנו.
אולי זה באמת טוב אבל הפרידה הארוכה הזאת, זה מחזק. למרות שהיו לנו הרבה כאלה בזמן האחרון. זה קשה המרחק אבל נסתדר בסוף אני בטוחה.
ואנחנו 7 חודשים ביחד..=]

אממ. והחברות. יש לי חברה אחת טובה שאני בעיניים עצומות יודעת שהיא חברה אמיתית
ובאמת חוץ ממנה לא אכפת לי בכלל מאף אחת. יש לי עוד אחת שהיא בסדר אבל היא קצת לא מבינה אותי עם החבר של החבר אז אני לא מתה על שיחות איתה. וכל השאר לא משהו.
תמיד זה ככה אני משערת שלכל אחת פה יש איזה חברה אחת או שתיים טובות באמת

וכן יהיה בסדר אני מתחילה להתעודד בזכותכן.. באמת תודה על ה כל
זאת כנראה תקופה.
מאמי בקשר לחברות שלך
את פשוט לא אוהבת להיות איתם אולי? בגלל זה לא אכפת לך שאת לא מסתובבת איתן

ואת לא צריכה להפוך את החבר שלך למרכז העולם
שיהיו לך גם חיים משלך

ובקשר לעבודה תתחילי לחפש עבודה חדשה, שתאהבי
ואחרי זה תתפטרי😊

בהצלחההה
אני ממש עם כל הבנות פה..!
אמרו הכל !
אוהבת 3>
מאמי
רק תעשי את החלטות הנכונות
תלכי בדרך שטובה בשבילך
תלכי בדרך
שתעשה לך רק חיוך!

בהצלחה בהכול
וזאת תקופה
את תראי שהכול יחזור להיות לקדמותו
יהיה מעולה

מוואה3>
מאמי..מבינה אותך כל כך גם לי הייתה תקופה כזאת..לא היה אכפת לי לא לשמור על קשר עם חברות..בעבודה לא רציתי בכלל לעשות כלום..זה תקופות כאלה מאמי וצריכים להיאחז בדברים הטובים בחיים כדי לעבור אותן ולהגיע לשפיות שהייתה לנו
כן תאמת שאולי זאת תקופה שתעבור
אני מקווה
צריכה אולי חופש

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך