הלכתי לקנות משהו
קיצור עברתי כביש ועמדה מולי אחת בת 40 בערך
אישה נחמדה והכול
עם סיגריה ביד
והיא עמדה בצד השני של הכביש
עברתי ת'כביש ועברתי לידה,
ו..יאאאאאוווווו
איזה צרחה הבאתי..
היא העבירה עליי,על כל היד
סיגריה דולקת
ואי זה היה כאב כל-כך גדול..:\
מהמפרק של היד עד למעלה..
יאו
אמרתי :"תזהרי קצת,בסיבובי היידיים שלך"
והיא: "תסתכלי על עצמך ואחרי זה תגידי לי מה לעשות"
אני קצת התקדמתי אמרתי : "תשרפי את והסיגריה שלך,מטורפת"
כאילו,היא ראתה שאני עוברת לידה,מה זה היה בכוונה כאילו!?. 😨
איף
כל היד שלי אדומה, הכול שורף כאילו
כאב מוזר,אף פעם לא הרגשתי..:\
ובסוף התברר לי שהיא עובדת דרך עבודה של אימא שלי
פאדיחות
אבל בקטנה..
אייייףףףף 😠
אוחחח
איזה כאבים זההה
שימי קרח או משהוו
היא באמת לא נורמאליתת
זה עבר לה בראש באותו רגע?!
מפחידההה
בואנה היא מטורפפת ..
מסכנה שליי
שימי קרחח
מישחה משהו
כלבה, איזה חוצפה
ויש לה עוד מה להגיד ! 😠 😊
אוהבת אותך נסיכתי
יו אלוהים ישמור..
היא לא נורמלית אישה דפוקה..
תטפלי בזה ווואיי...
שימי משהו שירגיע את הכאב..
האישה מטורפת על המוח שלה.
תרגישי טוב מאמי..
אוהבת אותך.
חמודות זה קרה אתמול
ולא היה לי בדיוק קרח..:\
וכן ראסמי מטורפת על כל הראש
:\
אוהבתת3>
היא פשוט מאוד משוגעתתתתתתתתתתתתת!!!
שאני לא אכנס בהההההההההה 😠 😠
תרגישי טוב אהובתייי
מקווה שיותר טוב לך עכשיו מאתמול
אוהבת'ךךךך!!
QUOTE (lipaz-sol @ 07/08/2007) יו אלוהים ישמור..
היא לא נורמלית אישה דפוקה..
תטפלי בזה ווואיי...
שימי משהו שירגיע את הכאב..
האישה מטורפת על המוח שלה.
תרגישי טוב מאמי..
אוהבת אותך.
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יייאאוו איזה אישה משווגעעעת!!
גם אותי שרפו פעם במסיבה עם סיגריהה
זה צורב כזהה
אבל לא נורא מאמי זה יעבורר
שימי אלוורה או משו כזה!
מאתמול כבר לא כואב
אבל באותה שנייה שהיא העבירה עליי את הסיגריה
רציתי להוריד לה ת'ראש
ואני אחת ששומרת עצבים בתוך עצמי
פשוט רציתי לקחת לה את הסיגריה
להכניס לה לתוך פה שלה
שתסתום
ולא תגיד לי את מה שהיא אמרה
אבל אמרתי רק שהיא תישרף יחד עם הסיגריה
איזה רעה אני..?.
קשה לי לשלוט בעצבים
אבל שולטת
בתוך תוכי
אאו'ץ איזה חולללה..
שימי קרח יפה שלי ותרגישי טוב ..
תודה על הדאגה חמודות..
אוהבתת
😊
תרגישי טוב אהובתי
אוהבת אותך מלא מלא מלא
QUOTE (koka15 @ 07/08/2007) תרגישי טוב אהובתי
אוהבת אותך מלא מלא מלא
תודה קוקי שלי
אוהבת אותך המוון
חח את יודעת שאת יכולה לתבוע אותה?חח
פעם מישהו שרף אותי...צעיר כזה חמוד חח עוד לפני שהיה לי את רועי..
כמה הוא התחנף אליי בשביל שלא אעשה לו כלום..
QUOTE (OrtalBe @ 07/08/2007) חח את יודעת שאת יכולה לתבוע אותה?חח
פעם מישהו שרף אותי...צעיר כזה חמוד חח עוד לפני שהיה לי את רועי..
כמה הוא התחנף אליי בשביל שלא אעשה לו כלום..
עזבי לתבוע
חולה בראש!.
ועשיתי עוד פאדיחות לאימא שלי
שאמרתי לה תשרפי את והסיגריה שלך
טוב לא משנה
מספיק תביעות יש לי בחיים
לא צריך עוד אחת