עבדתי במספרה
היום התפטרתי
לא הצלחתי שם
יותר מידי קשה!!!!
חחח הודיה גם אני איתך..!!
גם אני התפטרתי...אבל לא בגלל שקשה..
אבל קשה לי להיות בבית =//
לא נורא מגיע לך קצת חופש בייבי 😊
מספרה? מה את מבינה בזה? וכמה זמן עבדת שם?
תאמת שגם לי ממש בא להתפטר.א ין לי חשק בכלל ללכת לעבודה הזאת כל יום שאני צריכה ללכת אני בדכאונות וזה ממש מעצבן
נגיד עכשיו. אני ממש בדיכאון מזה שאני צריכה ללכת לעבודה
הכניסו אותי לתפקיד של ספרית ולא עוזרת של הספרית
ויש לה שם המון לקוחות רוב הזמן
ברגע שהכניסה אותי לתפקיד של ספרית ולא עוזרת, היא בעצמה בקושי עובדת
בסוף?!
הכוללל נופל עליייי
רק כשיש קצת לקוחות.. עובדת בעצמה, כמו "שצריך"..!
אם לא היה לך טוב שמה - טוב שהתפטרת !
לא יזיק קצת חופש ;]
QUOTE (HeNNNNNNN @ 07/08/2007) אם לא היה לך טוב שמה - טוב שהתפטרת !
לא יזיק קצת חופש ;]
העיקר שטוב לך עכשיוו
ובקרוב בטח תמצאי עבודה חדשה
שיהיה לך יותר טוב בהה
QUOTE (HeNNNNNNN @ 07/08/2007) אם לא היה לך טוב שמה - טוב שהתפטרת !
לא יזיק קצת חופש ;]
מסכימה איתה 😁
מאמי שלי
לא נורא,הכול לטובה
את תמצאי משהו הרבה יותר טוב
לא סתם את מדהימה
קחי לעצמך בינתיים חופש קצר
תהני קצת
תצאי
תבלי
אחרי העבודה הקשה שעבדת
ובזמן הזה גם תחפשי עבודה
בעיר
או משהו קרוב לעיר
בהצלחה מאמי
אוהבת אתך
QUOTE (HeNNNNNNN @ 07/08/2007) אם לא היה לך טוב שמה - טוב שהתפטרת !
לא יזיק קצת חופש ;]
מסכימה איתה 😊
לא נורא מאמי
תמצאי משו יותר טוב
תחפשי מספרה אחרת..
בהצלחה מאמי
ואי אני מתה לחופש
אבל אני רוצה תכסף
אז סובלים קצת ... =/
לא נורא
תמצאי משהו יותר קל
וזה באמת מעצבן שהממונה עלייך בקושי עושה משהו
והכול נופל עלייך
גררר
QUOTE (einavush @ 07/08/2007) לא נורא מאמי
תמצאי משו יותר טוב
תחפשי מספרה אחרת..
בהצלחה מאמי
😉
ת' מדהימות שלי 😉
אוהבת'כן