אנשים אמור להיות בשבוע הבא מטר מטאורים פרסאידים משהו כזה ויראו את הירח וגם את מאדים..😊
מישהו יכול לרר לי מתי בדיוק זה יהיה כי לא ממש הבנתי כתוב שהשיא יהיה ב12 ל13 אבל שזה בכללי עד ה22 באוגוסט
אז מה גם אחרי ה12 וה13 זה ימשיך או לא?
אין לי מושג מאמי
לפני שקראתי את זה אצלך.. כאן באשכול
לא ידעתי על זה בכלל
QUOTE (ילדונות_17 @ 07/08/2007) אין לי מושג מאמי
לפני שקראתי את זה אצלך.. כאן באשכול
לא ידעתי על זה בכלל
😊
QUOTE (hofit189 @ 07/08/2007) QUOTE (ילדונות_17 @ 07/08/2007) אין לי מושג מאמי
לפני שקראתי את זה אצלך.. כאן באשכול
לא ידעתי על זה בכלל
😊
😉
QUOTE (ילדונות_17 @ 07/08/2007) אין לי מושג מאמי
לפני שקראתי את זה אצלך.. כאן באשכול
לא ידעתי על זה בכלל
..
חח עם כולם
בטח יהיה כתוב על זה בעיתון יום לפני..
תעקבי
האמת ששמעתי על זה אבל אמרו לי שזה יהיה ב-27 לא ב22....
נכון ב27 או ב20 יש 2 ירחים כביכול..
מאדים והירח..😊
טו נו..😢
מה זה הדבר הזה?! חחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה מהמםם..
ובטח יהיה כתוב על זה בעיתונים או באינטרנט יום לפני...
QUOTE (טטווטטייתת @ 07/08/2007) QUOTE (hofit189 @ 07/08/2007) QUOTE (ילדונות_17 @ 07/08/2007) אין לי מושג מאמי
לפני שקראתי את זה אצלך.. כאן באשכול
לא ידעתי על זה בכלל
😊
😉
😊
זהכזה דבר שיש פשוט מטאורים נופלים חחח..את רואה בשמיים יפה כזה..: )
וביום אחר יראו גם את הירח גם את מאדים..
שלחו לי במייל :
שימו לב,
ב-27 באוגוסט ייראו 2 ירחים בשמי הלילה .
למעשה, בתאריך זה כוכב מאדים יהיה בוהק מאוד בשמי הלילה, תהליך שיתחיל כבר מראשית אוגוסט. אבל בתאריך הזה באופן ספציפי הוא ייראה כמו ירח מלא לעין בלתי מזוינת.
כל הדבר הזה יגיע לשיא בתאריך 27 באוגוסט כשכוכב מאדים יגיע למרחק של (רק) 34.65 מליון מייל מכדור הארץ.
מי שיסתכל בלילה הזה על השמיים יראה כאילו 2 ירחים.
הפעם הבאה שכוכב מאדים יהיה כל כך קרוב לכדור הארץ תקרה רק בשנת 2287.
העבירו מייל זה הלאה כי אף אחד מאלו שחיים היום לא יוכל לראות מראה זה עוד פעם במהלך חייו.