אני יודעת שחפרתי בזמן האחרון
אבל פשוט לא טוב לי
אני מרגישה לבד
מרגישה מבולבלת
מרגישה מוזרה וכל כך שונה מכולם
שאף אחד לא יכול באמת להבין מה עובר עליי
לכולם בזמן האחרון מסביבי כל כך טוב
ורק אני תקועה בצרות של עצמי
לא מוכנה לצאת מהם
ורע לי ...
אני מנסה לשכנע את עצמי ואת כולם שטוב לי
ולחייך ולצחוק , אבל מבפנים הכל כל כך שונה
הכול כזה לא נכון !!!.......
כואב לי הראש ממחשבות
כואב לי הלב מטעויות
נמאס לי מהכול , בא לי לסוע מכאן רחוק
להיות רחוקה מכולם
לשכוח אותו ואת הכול
ולחיות קצת בשקט בלי כל הבלאגן הזה על הראש
בא לי להתפרק ורק לבכות ........
😢
מתי כבר יבוא קצת שקט וטוב ? ......
I'm half the man i thought i would be"
But you can have what's left of me
I've been dying inside,
Little by little,
No where to go,
But going out of my mind
In endless circles,
Running from my self until,
"You give me a reason for standing still
אני באמת מצליחה להבין אותך
אבל עזבי אותך מהכל ...
תזכרי שאם לא תהני עכשיו
לא יהיה לך מתי .
החיים באמת יכולים להיות יפים
רק אם תחייכי אליהם :]
פעם אמרו לי לחייך , לצחוק
בסוף נאמין לעצמנו .
זה כ"כ נכון ...
לפעמים כשרע לי
אני פשוט מחייכת לעצמי
והרגשה טובה באה עליי (:
219028770
אני פה , בשבילך תמיד
מאמי נכון שאת עוברת תקופה קשה
אבל תהיי בטוחה שמכל אלה שסובבים אותך
את באמתתת אבל באמת לא היחידה.
יש מלא אנשים שעוברים תקופה קשה
ואולי הם בדיוק כמוך מנסים להסתיר אותה
ולשים מסכה בזה שהם צוחקים ומחייכים
סתםםם ולמעשה עצוב להם בפנים
והלב שלהם נקרע.
עצוב לך?! תבכי!!!! תשתפי את המשפחה
החברות הידידים אותנו... כל מי שיש לך
אל תשמרי בלב כי הכאב רק ילך ויגדל וחבל מאמי
לא מגיע לך לסבול תוציאי את מה שאת עוברת...
את לא לבד יש לך מלא אנשים סביבך
רק תרימי את עיניים תראי אותם
ותעריכי את כל מה שיש לך בחיים
כי יש אנשים שאין להם רבע מזה
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אתם כמעט היחידים שאני משתפת אותם
אני מעדיפה לא לשתף את החברות בהכול
כי לפעמים הם לא יכולות להבין כל כך בדיוק
ויש דברים שלא כל כך בא לי לספר להם
אז אם הם לא יודעות הכול , הם בטח לא יבינו אותי כמו שצריך
ונכון שיש כאלה שאין להם רבע ממה שיש לי
ואני מעריכה את זה.. זה לא הקטע
כואב לי כל השטויות שאני עושה
וכמה שאני לא מתקנת אותם
ולפעמים רק עושה אותם גרועים יותר
נמאס לי , וכואב לי
ואני רוצה שכבר הכול יעבור !!!!
החלטתי שאני יתעלם , ימשיך כאילו כלום
לא יודעת כמה זה יעזור
כי אתמול לא היה יום כזה טווב ..... =ן
למרות הכול .
"רק מתוך הרגל פוחדת
שתניח לנפשי
גם אני שרוטה בעצם
אם כאב קושר אותי
האמת אינה עיוורת
היא רק טיפשה
כמו שאני.... " 😊
QUOTE (טוניטה @ 07/08/2007) מסכימה עם שחר ומורןן..
אוהבת אותך לירוני !
QUOTE (נאפי @ 06/08/2007) מאמי נכון שאת עוברת תקופה קשה
אבל תהיי בטוחה שמכל אלה שסובבים אותך
את באמתתת אבל באמת לא היחידה.
יש מלא אנשים שעוברים תקופה קשה
ואולי הם בדיוק כמוך מנסים להסתיר אותה
ולשים מסכה בזה שהם צוחקים ומחייכים
סתםםם ולמעשה עצוב להם בפנים
והלב שלהם נקרע.
עצוב לך?! תבכי!!!! תשתפי את המשפחה
החברות הידידים אותנו... כל מי שיש לך
אל תשמרי בלב כי הכאב רק ילך ויגדל וחבל מאמי
לא מגיע לך לסבול תוציאי את מה שאת עוברת...
את לא לבד יש לך מלא אנשים סביבך
רק תרימי את עיניים תראי אותם
ותעריכי את כל מה שיש לך בחיים
כי יש אנשים שאין להם רבע מזה
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה עם מורני
אני כלכך מבינה אותך .. כלכך
אני ב=ו=ל במצב שלך ,
חושבת בדיוק את המחשבות שלך ,
מרגישה את הרגשות שלך ..
אחח זה כזה מייאש לפעמים \;
ממ מקווה שיהיה טוב
וכאן , אם תצטרכי ..