יש אנשים פשוט מדהימייייייייים 😊
😊
הכל משתפר ...
בסוף ? יהיה טוב :]
מה שנכון נכון😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
רק שלפעמים כל כך קשה למצוא אותם:-\
^ לא נכון \:
תסתכלי טוב ...
לפעמים אלה כל האנשים שאת רגילה אליהם
ואת אף פעם לא מייחסת להם יותר מדי חשיבות .
לפעמים דווקא הם הכי טובים וחמודים .
QUOTE (-שחרווניי- @ 07/08/2007) ^ לא נכון \:
תסתכלי טוב ...
לפעמים אלה כל האנשים שאת רגילה אליהם
ואת אף פעם לא מייחסת להם יותר מדי חשיבות .
לפעמים דווקא הם הכי טובים וחמודים .
צודקת 😉
כן הא
יש באמת אנשים מדהימים בעולם
QUOTE (-שחרווניי- @ 07/08/2007) ^ לא נכון \:
תסתכלי טוב ...
לפעמים אלה כל האנשים שאת רגילה אליהם
ואת אף פעם לא מייחסת להם יותר מדי חשיבות .
לפעמים דווקא הם הכי טובים וחמודים .
כן יש מצב
אולי פשוט אני התרחקתי מהם😢
מסכימה איתך מאמייי
יש כאלהה.. נדירים אבל יש
איזה אשכוול דפווק אבל
איך אתם עדיין ממשיכים להגיייב ?
בזה אחר זה כמו סתומים....חח...
יאלה תנעלווו היא הייתה עיפה :]
^ חחח אתה תסתווום ...
במקום להגיד לי שאני צודקת
ולעודד אותי
אתה רק מייאש ...
חחחחח מוכיח כמה מעצבנים [אהההם]
יש בעעולם D:
סתם נשמתי ,
אתה חמוווווד (:
QUOTE (לוחם_אור @ 07/08/2007) איזה אשכוול דפווק אבל
איך אתם עדיין ממשיכים להגיייב ?
בזה אחר זה כמו סתומים....חח...
יאלה תנעלווו היא הייתה עיפה :]
ההאא?? 😕 😯