אוףףףף הידיד הכי טוב שלי
תמיד הוא מתלונן שאני לא מספרת לו כבר שום דבר ושזה לא כמו פעם
וזה לדעתי לא נכון כי אני מספרת לו ועוד איך
אבל פשוט לפעמים התגובות שלו
הן כל כך לא מה שציפיתי!
כאילו הוא לא מבין אותי
אני לא יודעת כבר אם הוא רציני או צוחק איתי
אבל אחרי כל זה
באמת שאין לי חשק לספר לו שום דבר!
וזה תמיד ככה!
הוא רק לבאס אותי יודע...
בוווו 😕
והסברת לו למה את כבר לא מספרת?
עם ברווש
תגידי לו מה שאת מרגישה
אולי הוא יבין
ואולי הוא ישתנה ..
הסברתתתי לו!!!!
והוא חושב שאני צוחקת!
פפפפ
כתבי לו מכתב רציני.
תגידי גם שהוא תמיד צוחק כשאת מנסה לומר את זה רציני.
אולי במקרה הזה מכתב זה הרעיון הכי טוב.
כי אם תכתבי, הוא יקרא פעם ראשונה- אולי יחשוב שזה בצחוק.
ואחרי שהוא יעבור על זה שוב, הוא ישים לב שאת רצינית.
ושזה באמת מציק לך..
אני בעד לכתוב לו.
ולכתוב גם שמציק שהוא לא מוכן להבין שאת רצינית לגבי זה.
נמנמ אולי הוא יחשוב שאני מגזימה
בקיצור לא כיף לי ככה חח : (
מאמי.. תגידי לו את זה כל פעם עד שהוא ישים לב שזה באמת כמו שאת אומרת
או שתנסי לספר לו דברים
ואז כשהוא יגיב.. אז תגידי לו
אתה רואה בגלל תגובות כאלה אני לא מספרת לך דברים
והוא יקלוט
הוא אומר שאני עושה את אותו הדבר!
פפפפ
אוףףף
דייי!
הוא כזה מעצצצבן לפעמים
נמאס לי כבר אני מרגישה כאילו אנחנו נשואים
אז אולי מאמי כדאי שתתרחקו קצת?
אולי לא בריא לכם להיות אחד עם השניההה...
גם ככה אנחנו רק מתרחקים \ =
תנסי לדבר איתו שיחה רצינית שיבין שאת לא צוחקת
לאבין
QUOTE (einavush @ 07/08/2007) עם ברווש
תגידי לו מה שאת מרגישה
אולי הוא יבין
ואולי הוא ישתנה ..
עם עינבוש וברוש 😉
תתפסי איתו שיחה,
תסבירי לו חד וחלק.
אני בטוחה שזה יעזור.
אולי שיחה תרעננןן אותו מכול התגובות והוא יבין.
מאמי אולי את מרגישה שהוא לא מבין
ומגיב לא בצורה שאת היית רוצה לשמוע
אבל אוליי זה מה שהוא חושב שיעשה לך טוב
והוא חושב שהוא כן מבין
מה שחשוב זה שתדברי איתו
תהיי חזקה ודברי איתו
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*