עם כככככככככככככלללללללל הבניםם! כולם כולםםם! מידידים, ועד אקסים, סטוצ'ים, ועד האחד שאני אוהבת.. (מי שעקב יודע.. חח)
חוץ מאיזה 2 חברים ממש ממש טובים, ועוד 2 ידידים כאלו רגילים.. חח
ואני מרגישה כ"כ טובבבבב ומשוחרר!!
כאילו אני יכולה לפתוח דף חדש. קשרים חדשים. לא מבוסס רק על מגע.. מבוסס רק על אהבה אמיתית. (כן כן, גם בין ידידים יש אהבה אמיתית מסוג כלשהי.. חח)
קיצר, זה כ"כ משחרר..
חוץ מהאחד שאני אוהבת, שהיה קצת קשה. ועדיין קשה... אני משוט מאושרת מהניתוק עם כולם.
ואיתו? אני גם שמחה שעשיתי את זה. כי פשוט אני צריכה להתקדם בחיים והוא משאיר אותי אחורה... כמה שזה מבאס, מהצד הריאלי של העיניין, זה מה שאני צריכה לעשות. וזה מה שעשיתי😊
קיצר, תתכוננו לפריקות של געגועים והכל.. חח
למרות שאני שמחה מזה. אני יודעת שיהיה לי קשה כשאני אתחיל להתגעגע..
אבל אל תתנו לי לחזור לדבר איתםם! כל האלו שהייתי בקשרים מסוג כלשהם איתם, עשה לי רק רעעע!! ואני חייבת לזכור את זההה!! ואל תשכחו להזכיר לי את זה כל הזמן..
אה, ואל תשכחו להזכיר לי את החברים הכי טובים שיש לי.. חח סתם סתם, אותם אנלא ישכחחח!! בחייםםם!! הם תמיד שמה בשבילי. אוהבתותם..
אה, ואני גם אוהבת אתכם. המוןןן.
ברוש מאמי העיקר שאת שלמה עם זה
ונראה שאת מאוד שלמה עם זה😊
הכל לטוובה😊
אוהבת אותך😊
מה זאת אומרת 2 חברים ועוד 2 ידידים?
ה2 חברים הם לא ידידים גם?
^ הם כן.. חח😊
אבל הם החברים הכי טובים.
הם כמו חברה שלי.
אנחנו ממש קרובים..
וידידים- זה פשוט מרוחק יותר..
כאילו, אצלי חבר טוב זה כמו ידיד הכי טוב.. חח
(הם לא בני זוג שלי.. הם פשוט ידידים הרבה הרבה הרבה יותר טובים מהרבה חברות שלי ו2 הידידים האחרים..)
אם את שלמה עם ההחלטה שלך.. זה הכי חשווב!!
ותאמת שאני לא מאמינה בידידים..
כל הידידים שיש לי תמיד נוגעים בי.. ותמיד מנסים שיצא ממני משו
בגלל זה אני גם כבר לא כל כך בקשר עם הרבה מהם..
רק שלום שלום..
אם את אומרת שזה יעשה לך טוב..
לכי על זה!
אנחנו נשמור עליך שלא תתקרבי אליהם בחזרה!
QUOTE (einavush @ 07/08/2007) אם את שלמה עם ההחלטה שלך.. זה הכי חשווב!!
ותאמת שאני לא מאמינה בידידים..
כל הידידים שיש לי תמיד נוגעים בי.. ותמיד מנסים שיצא ממני משו
בגלל זה אני גם כבר לא כל כך בקשר עם הרבה מהם..
רק שלום שלום..
אם את אומרת שזה יעשה לך טוב..
לכי על זה!
אנחנו נשמור עליך שלא תתקרבי אליהם בחזרה!
אני דתיה..
אז לא חייבים לגעת.
כאילו, בעיקרון לא נוגעים,
ורק אנשים יוצאים דופן נוגעים..
עד עכשיו נגעתי בידידים הטובים שלי..
עכשיו אנלא..
סתם כי זה יותר בריא לקשר...
זה לא שאני שומרת נגיעה-
פשוט עם חבר'ה מסויימים אני כן.
לטובת הקשר, ולא בהכרח בגלל הדת.
נכון אם את שלמה אז הכי חשוב,
יופי בר אני שמחה בשבילך שכך עשית,
שזה משחרר אותך...
😊
ברי אם טוב לך טוב לי
רק שתהיי מאושרת ושמחה
כמו שמגיע לך חולת נפש שלי
אני מוצפת געגועים אלייך מפלצתתתת
רעההה התגעגעתיייייייייייייייייייייייייייייי
אוהבת אותך נשמהה שליי
קבלי מואהה ענקית
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 06/08/2007) ברוש מאמי העיקר שאת שלמה עם זה
ונראה שאת מאוד שלמה עם זה😊
הכל לטוובה😊
אוהבת אותך😊
מואאאאאאאאאאהה