חמולה מראשון!
חחח
אני מליד רחובות.. קרובבב
שמחה שנהננת ומזל טוב :] חעחעח
QUOTE (--בובית--10 @ 06/08/2007) קלולולו קלולולול קלולולו
שמחה שנהנת מאמי 😁
ואת צודקת אין על הפורום הזה!!
מזל טוב 😛 😛
חח שמחה שנהנהת למרות שלא היית איתי בקושי =/
QUOTE (chen-daskal @ 07/08/2007) חח שמחה שנהנהת למרות שלא היית איתי בקושי =/
היית צריכה לבוא איתנו לקניון הזהב היה מזה כיף (אני ישלח לך תמונות ) ואז היית הולכת לרוני קצת מאכזב שהייתי איתך חצי שעה אבל חפיף
אחרי אילת את אצלי !!
חחחחח מזלל טוובב :]
וגם אני מראשון חחחח לא ידעעתי שיש פה כ"כ הרבה מראשון 😊
QUOTE (HeNNNNNNN @ 07/08/2007) חחחחח מזלל טוובב :]
וגם אני מראשון חחחח לא ידעעתי שיש פה כ"כ הרבה מראשון 😊
עוד אחת מראשון
ראשון השתלט על הפורום חחח
אני שמחה שנהנת מאמי שלי
מזללטוב 😊😊😊
ואומרים קריון .. חח
גם לי לא מאמינים שאני אומרת קריון😊
אושריתת מתי תבואי אליי?
חח שמחה שנהנת..!
הכי חשוב😊
ואממ אניי רחוקהה מכולם..
ב"ש !!!!
חחחחח
QUOTE (limaori @ 08/08/2007) גם לי לא מאמינים שאני אומרת קריון😊
אושריתת מתי תבואי אליי?
מצידי היום
תתקשרי אליי יש לך תפון שלי
חחח..
ראשון השתלטה פה...חחחחחחחחח
חחחחחחח דורגי..
אני הכי רחוקה מכולכם חח מחיפה..😊
למה צוחקות חח זה הגיוני: הקניון נמצא בקריות אז החליטו לקרוא לו קריון..יש מבין?