QUOTE (_אורושה_ @ 07/08/2007) מה הבעיה?!
קחי רכבת לראשון ומשם מונית ספיישל במקום להתברבר כ"כ..
אז יעלה לך 30 שקל.. לפחות לא תסתבכי!
ככה גם אני אמרתי
היא סתם מסבכת את עצמה
את יורדת מהתחנת רכבת יוצאת ושם יש מלא מוניות או שתבקשי בתחנת רכבת שיזמינו לך מונית