סוף סוף נגמר הסמנריון הכנה לשירות לאומי שנה הבאה😊
היה ממש ממש ממש מעניין, כיף, הכרתי מלא חברות חדשות, המדריכה הייתה ממש חמודה, ופשוט היה כיף..
הפנימיה שזה היה בא, היה בית כלא ממש! היה אסור לצאת לגינה או למכולת ליד בלי אישור מיוחד, משו מטורף. והאוכל היה נוראייי!! בלעעע.. החדרים, פשוט משו מזעזע, והמשלחות, דוחים. הקיר כמעט נפל עלינו..חח כל פעם שנכנסנו למיטות, חשבנו שזה הולך ליפול עלינו.. כל יום הקיר התקרב יותר.
אבל עד סוף הסמנריון, כבר התרגלתי לכל התנאים החרא האלו... והיה עצוב לסיים.
אבל היה כיף להגיע הבייתה, לראות את אחים שלי.. (לא בדיוק בית שלי, אבל של סבתא בהחלט מספיק..😊)
קיצר, היה כיף. היה ממש טוב וטוב שהיה..
מישו בכלל שם לב להיעדרות שלי?
ואגב, מישו יכול לכתוב לי בקיצור מה עובר בפורום ואם יש משו חדש? כי יש איזה מליון אשכולות שפספסתי, ואני לא ממש יכולה להיכנס לכולם.. אז מישו יכול לתמצת מה עובר פה?
או אפילו אם כל אחד יתמצת מה עבר עליו בשבוע האחרון, סתם כדי שאהיה פחות או יותר מעודכנת...
ווואייי כ"כ התגעגעתתייי!! פתאום כשאני עכשיו פותחת אשכול, אני שמה לב כמה התגעגעתי, וכמה שאתם חשובים ליי!! אני אוהבת אתכם כ"כ!!!
ולהכי מיוחדים שלי- אושרי ונאפי, כ"כ התגעגעתי!! ותודה ששמרתם על קשר גם בשבוע האחרון..
(אושרי- מקווה שאתה נהנה..)
אוהבת מליונייםם!!
ברושית שלי?!
שמחה שחזרת
וקיבלת את התנאים שהיו שם
הכרת חברות,ת'מדריכה
טוב להכיר קודם
שמחה שהיה לך טוב
גמני התגעגעתי אלייך!
ולכל האשכולות שלך 😛
לתמצת מה היה בפורום?
אמממ
כמו תמיד
כל אחד פותח אשכול משלו
לפעמים עצוב,לפעמים שמח
לפעמים מאושר,לפעמים מדוכא
לפעמים עם מלא חיוכים
בקיצור
אנחנו פה הרי תמיד כדי לתמוך לעזור
ולהיות מאושרים בשביל אלא שמחייכיים!
שמחה שחזרת
אוהבתת 3>
תודה רג'יי..
וואי, הייתי כ"כ חסרה באתר, שאנשים כבר התרגלו שאנלא פותחת אשכולות, אז לא מגיבים..
איזו מחמאה.. חח כ"כ הפריע שלא הייתי פה? לא כולם ביחד. אחד אחד חבר'ה.. 😁
ואווו מאמי,
אני שמחה שנהננתתת,
שהיה לך כיף😛.
כן שמנו לב להעדרות שלך😛
התגעגתי 😁
אוהבת😊
חחחחח..
קודם לא רג'י חחח
אלא רגיי
אבל עדיף רגינה חחחחחחח
וכן שמים לב שאין אשכולות שלך חח..
קצת חסר
אבל פעם הבאה מחכים לאשכול שמח
כמו זה.
שהיה לך טוב
אני שמחה בשבילך
מוואה3>
יאא חשבתי היום עלייך חחח באמת😊
וולקום באק😊
יפהה שליייי
כל כך התגעגעתיייייי..
היית ממש חסרההה
העיקר שהיה לך טובב
למרות כל הדברים החרא שהיו
כמו האוכל ובקירות
חחחח
ממממ...החדש?
יש לי יומולדת היוםםםםם😛
חחח
אוהבת מלאא
QUOTE (טוניטה @ 06/08/2007) יפהה שליייי
כל כך התגעגעתיייייי..
היית ממש חסרההה
העיקר שהיה לך טובב
למרות כל הדברים החרא שהיו
כמו האוכל ובקירות
חחחח
ממממ...החדש?
יש לי יומולדת היוםםםםם😛
חחח
אוהבת מלאא
אני יודעתתת!!
אני צריכה לחשוב על ברכה מקורית..
אבל המוח שלי לא עובד..
אז עוד מעט אני אכנס לאשכול שפתחו לך, ואני יגיב שמה😊
ואני כ"כ התגעגעתיי!!
כריס- חשבתי עלייך המון במהלך הסימנריוןןן!
אני כבר אספר לך בהזדמנות מה חשבתי..
ליפז- בוביתת!! תודה ששמת לב.. עושה חם בלב.
רג'י- בכוונה חחחחחחחח סתם סתם. אנחנו אוהבים אותך רגינה!
QUOTE (רגייי @ 06/08/2007) ברושית שלי?!
שמחה שחזרת
וקיבלת את התנאים שהיו שם
הכרת חברות,ת'מדריכה
טוב להכיר קודם
שמחה שהיה לך טוב
גמני התגעגעתי אלייך!
ולכל האשכולות שלך 😛
לתמצת מה היה בפורום?
אמממ
כמו תמיד
כל אחד פותח אשכול משלו
לפעמים עצוב,לפעמים שמח
לפעמים מאושר,לפעמים מדוכא
לפעמים עם מלא חיוכים
בקיצור
אנחנו פה הרי תמיד כדי לתמוך לעזור
ולהיות מאושרים בשביל אלא שמחייכיים!
שמחה שחזרת
אוהבתת 3>
מההמממממת שלי!!!!!!!!!!!!!!!!
תאחלס שאלתי את עצמי איפה בר והאשכולות?! חחחח
שמחה שחזרת מותק 😊
QUOTE (hofit189 @ 07/08/2007) תאחלס שאלתי את עצמי איפה בר והאשכולות?! חחחח
שמחה שחזרת מותק 😊
איזה בוביתתת..
חח זה היה נשמע כמו שם של משו..
"בר והאשכולות.."
חחחחח זה נשמע כמו חיבור של ילד..
כיף לדעת שמישו שם לב שנעדרתי😊