ממני אליו
שקשור באהבה
בשמיים
במלאכים..
משהו נחמד לרשום לצד תמונה שלנו על רקע כחול
משפטים זה לא לפה מאמי
העברתי לפורום מה שבראש.
את יכולה לכתוב את המשפט
"לאהבה שלי אלייך אין גבולות"
או
"האהבה שלי עברה את השמיים ואני אוהבת אותך בכל רגע עדיין"
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אמממ ..
בשמיים יושבים מלאכים ,
זה מה שבגן מלמדים ..
אני חייבת ללכת לגננת
להגיד לה שטעתה !
יש מלאכים גם למטה
ואתה ההוכחה
לא עולים לי עוד בראש אני יחשוב ויגיד לך מאמי
QUOTE (דמעה_של_מלאך @ 06/08/2007) אמממ ..
בשמיים יושבים מלאכים ,
זה מה שבגן מלמדים ..
אני חייבת ללכת לגננת
להגיד לה שטעתה !
יש מלאכים גם למטה
ואתה ההוכחה
לא עולים לי עוד בראש אני יחשוב ויגיד לך מאמי
וואיי זה ממש נחמדדדד!!! חחחחח כל כך אהבתי!!!
אימצתי!!! =]]] 😂
תודה מורני תביאו עודדדד שיהיו לי עוד אופציות
ובקשר לשניה..יש לך משפט?כאילו..משפט רק חח
אממ
זה כתוב במרומים שנועדנו לעולמים
יש מלא לא עולה לי
יש לי משפט שאני רוצה לכתוב לך בצד של התמונה שלנו ..
אממ.. אבל לא יודעת אם זה קשור אלייך..
"בן המלך מאוהב - בנסיכה עם שערות זהב!" חחח
זה נחמד לדעתי ליד התמונה !