ווווווווווווואווווווווווווו
אתמול היה מזהההההההה כיף בים פצצה רצח
נהנתיייייי והיה לי כיפי כיפייייייייייייייייייי.... :]
אבל נשרפתי רצחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח=\
מזה אדומה ה' ישמור אותי כאב לי כל הכתפיים והרגליים בלאט.. :[
ואז הלכתי לעבוד בכלל חזרתי סחוטה מתה אתמול 😯
ועכשיו הלכתי לעשות גבות הסה לי תצורה חחח דודה שלה..
בקיצור כיפי רצח סיכום :]
[יש תמונות בפורום תמונות]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
שמחה שנהנננת בכבוד חחחחחחח 😁
יא נשפרת אז תשמי קרם,משהו...שירגיע את הכאב 😊
בקיצור,
שמחה בשבילך.
חיוך 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
אוהבת אותך.
מלא זמן לא אמרת ביצבוצה 😯 😂
QUOTE (lipaz-sol @ 06/08/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
שמחה שנהנננת בכבוד חחחחחחח 😁
יא נשפרת אז תשמי קרם,משהו...שירגיע את הכאב 😊
בקיצור,
שמחה בשבילך.
חיוך 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
אוהבת אותך.
מלא זמן לא אמרת ביצבוצה 😯 😂
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חופיתי?
שמחה בשבילך מאמי
מגיע לך את האושר והשמחה..😁
פעם הבאה שמרי על העור שלך!.
לא להישרף!
אוהבת אותך 3>
חח חופיתי להיזהר מהשמש פעם הבאאהה
חופיתוש..
שמחה שנהנת..
**תיזהרי מהשמש חמודה**
בוביי אני שמחה שנהנתת..
אוהבת אותך כ"כ
😊 מאמי שמחה בשבילך!!!!!!!!
יאאאאא איזה כיף !!!
עשית לי חשק ..............
תזהרי פעם הבאה בובי!!!!!!! חח :]
תודדדדדדדה בננות שלייייייייי אוהבת אתכן מהממות! 😁 😁 😁
עשית לי חשק לייים
ושמחה שנהנת מאמייי
QUOTE (einavush @ 06/08/2007) עשית לי חשק לייים
ושמחה שנהנת מאמייי
תודה יפה שלי 😊