אין לך מה להצטער גם אני הייתי מבינה את השמחה שלך 😁
ושתמיד תיהיי מאושרת ..
לאביו 😊
פוצ פוצ?
את לא צריכה יהצטערררר
הכי חשוב שיהיה טובבבב
אוהבת אותךך מלאאאאא
ואנחנו מאושרים כי יש לנו אותךך😛
מואההההה(זה מדניאל חעחעחעח)
משוגעת שלייי
אני רוצה לראות שמישהו יוריד לך את המצב רוחחח
מכותתתתתתתתתתתתתתתתתת
חחחח מצידי שכל האשכולות פה יהיו רק על זה
אני כל כך שמחה בשבילך יפתייי
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךך
שמחה בשבילך מאמי
זה מגיע לך
שתמיד תהיי ככה מאושרת
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 06/08/2007) שמחה בשבילך מאמי
זה מגיע לך
שתמיד תהיי ככה מאושרת
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😁 😁 😁 😁 😁
יאיי,
תודה אחות גדולה שלי 😁
אוהבת אותך.
😊
הלוואי שתמיד תהיי ככה מאושרת.. 😁
QUOTE (מאוכזבת @ 06/08/2007) הלוואי שתמיד תהיי ככה מאושרת.. 😁
חעחע תודה מאמי. 😁
מאושרת בשבילך כל הכבוד!!
שתמיד תיהיה מאושרת יפה שלי
QUOTE (כרמית+אלעד @ 06/08/2007) מאושרת בשבילך כל הכבוד!!
שתמיד תיהיה מאושרת יפה שלי
תודה מאמי😁
אני אמשיך בזה תהיי בטוחה 😊
מאמי הכי חשוב הבריאות!
ואחר כך הכי חשוב שאת מאושרת!😊
מקווה שתמשיכי להיות כזאת תמיד!!!!!!
QUOTE (Mami_4_Ever @ 06/08/2007) מאמי הכי חשוב הבריאות!
ואחר כך הכי חשוב שאת מאושרת!😊
מקווה שתמשיכי להיות כזאת תמיד!!!!!!
נכון הכי חשוב.(:
אני מאושרת חח וכן זה חשוב(:
זה ימשיך אני בטוחה((:
תודה מאמי שלי.
[;
רק
אושר
ליפזי קטנה שלי!
אוהבת אותך 3>