זה מוזר לי
איך זה יכול להיות
אני גם לא יכולה לדבר על זה עם מישהו
אולי אני סתם משלה את עצמי
זה בחיים אבל בחיים לא יוכל להיות
זה טירוף
וזה לא טוב
לעצמי
זה יפגע ביייי
ובו,
ובו.
למה נכנסתי?
למה אני לא יכולה להפסיק לחלום על זה, עליו
מה הולך פה?!
מקווה שיתבהר בקרוב
כואב לי,
גם כואב לי שפתאום המבטים לא רק עליי
זה גם עליייה
למה נכנסתי?!?!?!?
-פריקה-
מאמי..
תחשבי שכל מה שקור קורה לטובהה
גם אם זה קשהה
רק תחייכי
בסוף תמיד טובב
אוהבת מלאאא
ואם את צריכה משו
אני תמיד פה
אטוהבת מלא
יפה שליי
גם שאני מבולבולת ואין המחשבות הורגות אותי
אני מחייכת
אף אחד לא יוריד לי את החיוך😊
אז מוזר וכואב
אז מה?!
נהיה בדיכאון?!!?!?
ממש לא😊
הכול יסתדר לאט
לאטט לאט חח אבל יסתדר😊
בהתחלה חשבתי שאת נדלקת
והתחלת לחשוב על מישהו
ולקראת הסוף חשבתי שזה הבן
שאת מדברת עליו שהתחיל
להסתכל על מישהי אחרת
בקיצור לא הבנתי... אבל תראי
הכל לטובה... תעשי סדר
במחשבות, ברגשות ובכל הדברים
אני בטוחה שאת תצליחי להבין מה שאת רוצה וצריכה
וזה רק יראה כמה האהבה חזקה ואם
לא אז אולי לא ואין מה לעשות
אם הבנתי נכון כמובן...
שיהיה בהצלחה לא משנה במה
אוהבת אותך מאוד ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני שלייי
זה באמת מסובך
ומורכב
ולא יצא מזה משהו טוב
גם אם זה הדדי
פשוט לא
אני פשוט איפה שהוא כועסת על עצמי שנכנסתי למצב הזה
ויותר מזה כואב לי שזה רחוק
או שיותר כואב לי שאני לא יכולה לספר לאיש
באמת שלא יכולה
אבל נראה מה יהיה
ואני מאמינה שטוב
ונראה לי שאני יודעת מה שיקרה
אבל משום מה... אני רוצה משהו אחרי
בלתי אפשרי
ותודה בכל מקרה יפה שליי אוהבת אותךךך
QUOTE (נאפי @ 06/08/2007) בהתחלה חשבתי שאת נדלקת
והתחלת לחשוב על מישהו
ולקראת הסוף חשבתי שזה הבן
שאת מדברת עליו שהתחיל
להסתכל על מישהי אחרת
בקיצור לא הבנתי... אבל תראי
הכל לטובה... תעשי סדר
במחשבות, ברגשות ובכל הדברים
אני בטוחה שאת תצליחי להבין מה שאת רוצה וצריכה
וזה רק יראה כמה האהבה חזקה ואם
לא אז אולי לא ואין מה לעשות
אם הבנתי נכון כמובן...
שיהיה בהצלחה לא משנה במה
אוהבת אותך מאוד ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
..
אני מצטרפת למורן וטניה
אני ממש מקווה שזה משהו זמני כי זה יכול ממש לבלבל אותך מצב כזה...
את יודעת אנשים מטבעם כאלה
תמיד רוצים את מה שלא שלהם
ואז כשמשיגים את זה
מבינים שזה לא בהכרח מה שהיו צריכים...
בכל מקרה , אם את צריכה משהו אני לרוב במסן (:
אוהבת אותך מאמי
מאמי את לא צריכה לכעוס על עצמך
את לא יכולה לשלוט על הרגש שיש
לך בלב... אולי זאת סתם הידלקות
ומשהו שיחלוף... תעשי סדר במחשבות
ותתני לזמן לעשות את שלו
אם את רוצה לדבר להתייעץ לספר לשתף
או כל דבר אחר אני פה תמיד
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ליאוריייי,אהובתי!!!!!!!,
כמה התגעגעתי אלייך!!!!!!!!
יאווווווווווווווווווווווווווווו
לא קראתי את התגובות למעלה,אבל
מאמי לא יודעת בדיוק מה קרה,
איך קרה,
מה נגרם ואיך
אל תוותרי
זה לא אומר שעכשיו את צריכה לוותר וזהו
כמה שקשה לך עכשיו,
שגם העיניים עלייה,
פשוט תנסי לכבוש מחדש,
אני מבינה שקשה לך
אבל קודם
תנסי להבין איך זה קרה,
מה קרה,איך פתאום נכנסת לזה
אבל אל תתני לזה להרוס אותך ככה
תמשיכי הלאה
תיהי חזקה
ואת יודעת שאני תמיד כאן בשבילך תמיד תמיד ונצח!..
שולחת לך חיבוק ענקי,מלא מלא באהבה וגעגועים!...
מאמי
את חייבת להבין מה קורה מסביב,
ולברר מה קרה פתאום,
יכול להיות שזה משהו שיחלוף עם הזמן
תני להכול להסתדר,
אוהבת אותך מלא מלא
והתגעגעתי!
ליאור התגעגתי כול כך 😁 😁 😁
את לא מבינה ובקשר לפריקה נדבר במסןןןןןןןןןןןןןן(:
יש לנו שיחה קטנה[;
אוהבת אותך משוגעת שליייי
ואת אפילו יודעת כמה 😁
QUOTE (limaori @ 06/08/2007) יפה שליי
גם שאני מבולבולת ואין המחשבות הורגות אותי
אני מחייכת
אף אחד לא יוריד לי את החיוך😊
אז מוזר וכואב
אז מה?!
נהיה בדיכאון?!!?!?
ממש לא😊
הכול יסתדר לאט
לאטט לאט חח אבל יסתדר😊
אופטימיות קוסמית 😉
בנות תודה על המילים😊
זה לא בדיוק העיניין כמו שאתן חושבות
אני רק שמחה שהוצאתי את זה
רגיי שלי תודה יפה שלייי😊
אני יודעת שזה יותר מזה
אבל זה לא אפשרי בכל מקרה
תודה לכןןן😊
אוהבתתתת
אוהבת אותך!..
חייבת להיות חזקה
ולהבין מה קורה מסביב ומה קורה איתך!
מוואה3>