הייייייייייייייייייייי😊
איך שהתגעגעתייייייייייי
מי שזוכר נעלמתי לטורקיה
היה הכי כיףףףףףףף שישששש
אני יכולה לכתוב מחברת מכל הדברים שקרווווו
אבל בקצרהה אני וחברות שלייי פגשנו דוגמן גרמני, הכי שווה שישששששששששששששששש
אחחחח תענוג להסתכל עליו
חחח
היה מצחיק😊
והיו שםםםםםםםםםם מלאאאא מבאר שבעעעע
היה הזזויייי
ומשום מה יש לי עכשיו מלאאאאאאאאאא נמשים!!! אני צריכה לקנות משחה שירויד לי את זה
והשתזפתיייי
והיה כיףףף והתגעגעתיי המוןןןן
אוהבת אותכםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
יאוווווווווווווו
שמחה שנהנננתתתתתתתתת!!!!
היית כל כך חסרהה!!!
התגעגעתיי כל ךכךך!!!!!
אוהבת אותךךךך
מלא מלא מלא
אאאוי ברוכה הבאה!!
איזה כייף לשמוע אותך
ולהבין מזה שנהנת!!
כ"כ שמחה בשבילך!! 😊
ונמשים ? , זה מהשמש חחח
הם יעלמו או שישארו אצלך
זה יכול להיות נחמד 😊
אווהבת!
טוניטה...
תודה יפה שליייייייייייייייי😊 גם אני התגעגעתיייי
אוהבת אותךךך
מיכלוששש באמת נהנתיי, הייתי זקוקה לזה כל כךךךך😊
ו...ממ... אני רוצה שחלק ירדו
שישארו קצת
חח ממש התבלאתי בנמשים, חבר שלי לא זיהה אותי בהתחלהה😊
והתגעגעתייי ואני אוהבת אותךךךך
QUOTE (limaori @ 06/08/2007)
מיכלוששש באמת נהנתיי, הייתי זקוקה לזה כל כךךךך😊
ו...ממ... אני רוצה שחלק ירדו
שישארו קצת
חח ממש התבלאתי בנמשים, חבר שלי לא זיהה אותי בהתחלהה😊
והתגעגעתייי ואני אוהבת אותךךךך
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזו מדהימה את
והחבר לא זיהה ?
ואואואו מה זה אומר ? המצב של הנשמם יותר מדי ?
למה היית חשופה לשמש כ"כ הרבה
אהההה? אההההה? תגידי לי??!!!
סתם צוחקת 😁
הם יעלמו לך פחות או יותר ,פשוט אני מאמינה
שכל הטיול הזה כמעט והיית בשמש!!
האם אני צודקת ? 😛
QUOTE (--בובית--10 @ 06/08/2007) QUOTE (limaori @ 06/08/2007)
מיכלוששש באמת נהנתיי, הייתי זקוקה לזה כל כךךךך😊
ו...ממ... אני רוצה שחלק ירדו
שישארו קצת
חח ממש התבלאתי בנמשים, חבר שלי לא זיהה אותי בהתחלהה😊
והתגעגעתייי ואני אוהבת אותךךךך
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזו מדהימה את
והחבר לא זיהה ?
ואואואו מה זה אומר ? המצב של הנשמם יותר מדי ?
למה היית חשופה לשמש כ"כ הרבה
אהההה? אההההה? תגידי לי??!!!
סתם צוחקת 😁
הם יעלמו לך פחות או יותר ,פשוט אני מאמינה
שכל הטיול הזה כמעט והיית בשמש!!
האם אני צודקת ? 😛
חחחחחחחח
אני המדהימה?! 😁
כןןן, כי חזרתי שזופה יותר, וזה יפהוחדש, כל דבר חדש זה מוזר
אבל קצת מציק לי חחח
וכל היוםםםםםםם הייתי בשמש, אבל מרחתי את עצמי
כל היום הייתי בבריכה וצפינו על הגרמני שלנווו 😍
ברוכה השבה מאמיי
התגעגעתיייייייי
שמחה שנהנתתתת
כיף לראות שהיה לך כיף😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאיאיאיאא הייתתתת בטורקייהה
גם אני עוד שבועיים בעזרת השם מפליגה לטורקיה עם חברות שלי 😊😊😊
ואייייי אני כ"כ שמחה שנהנת
והתגעגעתי אלייך מלאאא
ולא ידעתי בכלל שנסעת
רק אתמול שאלתי את עצמי לאיפה נעלמת ...
שמחה שחזרת אהובה שלי
אוהבת אותך כ"כ
מורני תודה יפה שלי גם אני התגעגעתי😊
ברייי שלייי התגעגעתי אלייך😊
ואת הולכת להנות, במיוחד אם את הולכת עם חברות!!!!
אני מתה לחזור לשם
והמלצה שלי תעשו מצנח, הכייי כיף בעולםםםם
אוהבת אותךך
ודברי איתי 😛
😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
כמה זמן משוגעת שלי.
התגעגתי כול כךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
שמחה שנהנננתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
היית חסרה לייייייייייייי 😢
כמה זמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן 😮
דיייייייייייייייייייייייייייייי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😁
אהובתי!?!?!?!?!?
ליאורי שלי!?!?!!?...כמה התגעגעתי אליך!!!!!!!!.
אווווףףף
אוהבת אותך מלא מלא
שמחה שנהנת,והיה לך כייף
מגיע לך את כל האושר שבעולם!
מווואה3>
ליפזייייייייייייי משוגעתתת אחתתתת
התגעגעתייי אליייךךךךךך
ולשירים שלנו חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יואואואואוא יש לנו הרבה לעשות 😉
אוהבת אותך קטנההההההההההההההה
רגיייי כמה שהתגעגעתי אלייך את פשוט לא מבינהההה אפילווו
אין את מדהיהמההה
תודה על הכולל
אוהבת אותך יפתיייייייייייייי
חחח שמחה שנהננננת מאמו''''''''''ש שלי התגעגעגעגתי הומווןן
אוהבת אותך
ליאוריייייייייייייייייייייייייייייייייייי
חזרתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
יוווו איך התגעגעתי אלייך
דברי איתי ...
חחח שמחה שנהנת
אני כולי נמשים טבעי
אין מקום בגוף שאין לי בו נמש.
מה לעשות...ג'ינג'ית חח